skip to Main Content

بابک تراکمه معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران شد!

بابک تراکمه پیش از مهلت قانونی استعفای مدیران دولتی برای شرکت در انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی از معاونت برنامه ریزی فنی و اقتصادی استانداری استعفا داد و احتمال حضور وی برای کاندیداتوری نمایندگی مجلس قوت گرفت.

تراکمه ۶۵۷

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از لنگه نیوز طی حکمی از سوی مهندس دهناد، سرپرست شرکت مخابرات ایران، مهندس بابک تراکمه به عنوان معاون تنظیم مقررات مدیرعامل منصوب شد.به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در بخشی از حکم صادره از سوی مهندس سیداسدالله دهناد، آمده است:

“امید است با استعانت از پروردگار متعال و با بهره گیری از تفکر راهبردی، برنامه ریزی هدفمند، سازماندهی هوشمندانه منابع و همفکری سایر همکاران، نسبت به انجام وظایف و مسئولیت های محوله کوشش نموده و در مسیر تحقق چشم اندازها، ماموریت و استراتژی های شرکت موفق و موید باشید”.

گفتنی است؛ مهندس تراکمه پیش از این با عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان هرمزگان فعالیت می کرد تا اینکه مهندس پوررنجبر وی را به عنوان معاون برنامه ریزی فنی و اقتصادی شرکت مخابرات ایران منصوب کرد؛ اما سال گذشته و در زمان مدیرعاملی مهندس ابراهیمی از شرکت مخابرات جدا شد و با عنوان معاون برنامه ریزی فنی و اقتصادی استانداری به استان هرمزگان رفت.

وی پیش از مهلت قانونی استعفای مدیران دولتی برای شرکت در انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی از معاونت برنامه ریزی فنی و اقتصادی استانداری استعفا داد و احتمال حضور وی برای کاندیداتوری نمایندگی مجلس قوت گرفت.

لازم به ذکر است مخابرات یک شرکت خصوصی است ، اما هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست که آیا مدیران و یا معاونین این شرکت می توانند به صورت همزمان کاندیداتور مجلس دهم شوند یا خیر.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top