skip to Main Content

کشف ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در پارسیان

فرمانده انتظامی پارسیان از کشف ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از یک تریلر در پاسگاه انتظامی لاورچهو پارسیان خبر داد.
ندرخانی ۱۲۳
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، علی ندرخانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان گفت: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های انتظامی شهرستان محسوب می‌شود و در همین راستا گشت‌های ویژه‌ای در مناطق مختلف شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی محلات شهرستان از خورده فروشان و هنجارشکنان اضافه کرد: علاوه بر مسیرهای مواصلاتی توجه به نقاط جرم خیز شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد و هر از گاهی گشت‌های ویژه محلات اجرا می‌شود تا فضا برای کسانی که سلامت جامعه را هدف قرار داده‌اند ناامن شود.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به کشف ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان گفت: مأموران انتظامی پاسگاه لاورچهو با مشکوک شدن به یک دستگاه تریلر کشنده و پس از مشاهده جوشکاری مشکوک اقدام به بازرسی ویژه می‌کنند که طی آن ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

ندرخانی یکی از گلوگاه‌های انتقال مواد مخدر را ورودی‌های شرقی شهرستان عنوان کرد و تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان خود و گشت‌زنی‌های هدفمند محسوس و نامحسوس عرصه را بر فروشندگان مواد مخدر در شهرستان تنگ کرده و این طرح ادامه خواهد یافت.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top