skip to Main Content

آبفا آب شرب موردنیاز بستکی‌ها را تامین کند

فرماندار بستک بر لزوم تامین آب شرب موردنیاز شهروندان این شهرستان توسط آب و فاضلاب شهری به ویژه در فصل گرما تاکید کرد.
abبه گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بستک، میرمرسل ایزدی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به شعار سال ۹۴ اظهار کرد: رسیدن به توسعه و پیشرفت نیازمند همدلی و همزبانی است که مسئولان باید با همدلی و همزبانی بیشتر برای تحقق مطالبات مردمی تلاش کنند.

وی افزود: اگر امروز کشور ما توانسته ۶ کشور قدرتمند جهان را به پای میز مذاکره بکشاند و نشان دهد که ملت ایران مقاوم‌ترین ملت‌هاست به دلیل همین همدلی و همزبانی ملت و دولت ایران است.

فرماندار بستک با اشاره به لزوم حفظ بی طرفی دستگاه‌های اجرایی در انتخابات، تصریح کرد: نباید امکانات ادارات به نفع کاندید خاصی استفاده شود که در صورت مشاهده اینگونه تخلفات قطعاً برخورد قانونی خواهد شد.

ایزدی‌پور در این جلسه خواستار ارسال برنامه‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت، رفع مشکلات نوسانات برق در برخی از روستاهای سطح شهرستان و مرمت شکستگی لوله‌های آب در روستاها شد.

وی در ادامه بر جلوگیری از واگذاری انشعاب آب، برق، تلفن و گاز به واحدهای مسکونی و تولیدی بدون مجوز ساخت، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌ها و اراضی ملی و راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی تاکید کرد.

فرماندار بستک بیان کرد: اداره آب و فاضلاب شهری در زمینه قطعی آب محلات اطلاع رسانی و در خصوص تامین آب شرب موردنیاز شهروندان به طریق مقتضی اقدام نماید.

انتهای پیام/۸۸۰/ق/و

ارسال خبر توسط: حق‌شناس

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top