skip to Main Content

کیش شاهد مرگ دومین زن در سوانح رانندگی

وسعت کم جزیره کیش و افزایش بی‌رویه تردد خودروها در خیابان‌های این جزیره و مرگ سه زن در سوانح رانندگی، نماد آرامش کیش را به سوی نابودی سوق می‌دهد.
خبرگزاری فارس: کیش شاهد مرگ دومین زن در سوانح رانندگیبه گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از جزیره کیش، طی روزهای گذشته دومین قربانی تصادف رانندگی به جمع دیگر کشته‌شدگان سوانح رانندگی در جزیره کیش پیوست.

در شرایطی که تا ۳ سال گذشته رکورد کمترین وقوع تصادف رانندگی در اختیار جزیره کیش بود و ظرف مدت بیش از ۱۸ ماه هیچ گونه تصادف منجر به فوتی رخ نداده بود، شب گذشته بی‌احتیاطی و سرعت غیر مجاز راننده جوان خودروی “بی‌ام‌و” جان یک عابر پیاده را گرفت.

بنابراین گزارش در حوالی میدان سعدی جزیره کیش و هنگام عبور خانمی میانسال از خیابان، ناگهان خودروی بی‌‌ام‌و با سرعت غیرمجاز با این عابر برخورد کرد که پس از انتقال وی به بیمارستان درگذشت.

شاهد عینی این تصادف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: تصادف در کوتاه‌ترین زمان و خیلی آنی رخ داد.

سروش سهرابی‌زاده گفت: صدای برخورد خودرو با خانم فوت شده به حدی بود که به وضوح به گوش دیگر عابران پیاده‌ای که حتی این صحنه را ندیدند، رسید و توجه آنها را جلب کرد.

وی گفت: سرعت این خودرو بسیار بالا بود و قبل از روی دادن صحنه تصادف صدای غرش بی‌ام‌و به گوش رسید و حدس بروز یک اتفاق ناگوار آسان بود.

در ماه‌های اخیر و به دنبال افزایش خودروهای پلاک کیش و عدم توسعه خیابان‌های این جزیره و دشوار شدن کنترل کیفی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تصادف‌های بی‌سابقه‌ای در سطح این جزیره زیبا و توریستی روی داده است و فرهنگ رانندگی کیش که روزگاری به عنوان پایلوت مطرح بوده به مخاطره افتاده است.

 

دیدگاه

  1. متاسفانه در جزیره کیش دیگر مانند قبل سخت گیری نمیشود و مردم در برخی خیابان های فرعی با هرسرعتی که میخاهند رانندگی میکنند که این برای ما کیشوندان نگران کننده است. دقیقا دو شب پیش در ابتدای خیابان فاز خدماتی نوبنیاد(دقیقا پشت هتل آفتاب شرق)یک خودروی شش چرخ با سرعتی بسیار بالا با یک مرد مسن تصادف کرد.این حادثه درساعت ۲۳:۴۵ دقیقه جمعه گذشته رخ داد.راننده شش چرخ پس از برخورد با عابر پا به فرار گذاشته و دقایقی بعد به دلایل نا معلومی کنترل خودرو را از دست داده و با یکی از نخل های اطراف میدان سعدی برخورد میکند. پیرمرد مسن مهربان که ۱۰ سال نگهبان هتل آفتاب شرق وبه قول ما(کارمندان هتل)صفای هتل بود حالا پیکر نیمه جانش یک ربع بعد توسط افرادی که از آنجا عبور میکردند دیده شده و تحویل عوامل اورژانس میگردد اما افسوس که به دلیل شدت ضربه ای که به سر وی وارد شده بود نتوانست دوام بیارد و جانش را به خاطر بی احتیاطی یک راننده متخلف از دست داد. امیدواریم با همکاری عوامل ناجا و سخت گیری های این عزیزان زحمت کش که در این آب و هوای گرم جزیره انجام وظیفه میکنند دیگر شاهد چنین حوادث تلخی در جزیره کیش نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top