skip to Main Content

پایگاه انتخاب رشته تحصیلی ویژه داوطلبان بستکی راه‌اندازی شد

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک از راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته تحصیلی ویژه داوطلبان بستکی خبر داد.
خبرگزاری فارس: پایگاه انتخاب رشته تحصیلی ویژه داوطلبان بستکی راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، محمد نورمحمودی ظهر امروز طی نشستی در خصوص راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور ۹۴، ضمن بیان نقش و اهمیت انتخاب رشته صحیح در سرنوشت داوطلبان اظهار داشت: انتخاب رشته مناسب تحصیلی، تاثیر مستقیم در زندگی فردی و اجتماعی و مسیر شغلی آینده داوطلبان دارد.

وی افزود: این مدیریت به منظور راهنمایی و هدایت داوطلبان کنکور سراسری در راستای برنامه‌های همه ساله خود با بهره‌گیری از کارشناسان متعهد و متخصص با راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته، مشاوره رایگان را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

وی انتخاب رشته تحصیلی را یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین مراحل زندگی دانش‌آموزان و والدین عنوان و اضافه کرد: داوطلبان با توجه به نمرات، بنیه علمی و علاقمندی خود با مراجعه به این پایگاه‌ از خدمات مشاوره‌ای متخصصان در این مرکز برای انتخاب رشته دانشگاهی می‌توانند کمک بگیرند.

نورمحمودی در ادامه افزود: پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۴ از مورخ پنجم تا دهم مردادماه جاری در دو نوبت صبح‌ها و عصرها در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش آماده ارائه خدمات مشاوره به دانش‌آموزان و والدین محترم است.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top