skip to Main Content

عید فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است

بسم الله الرحمن الرحیم

عــید رمضـــان آمـــد و مــــاه رمضـــان رفـت           صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

فرماندار فتوشاپ

طبیعت با بهار طراوت می‌یابد و معنویت با بهار رمضان اوج می‌گیرد. بهار طبیعت با نوروز آغاز می‌شود و بهار معنویت با ماه رمضان. سردی طبیعت با شکوفه‌های بهاری و سرود بلبلان رخت بر می‌بندد و یخهای عصیان و نافرمانی، با زمزمه‌های نیمه شب رمضان و ترنم دعای رمضانیان آب می‌شود.

در رمضان است که می توان هفت شهر عشق را پیمود و دیو نفس را بر زمین افکند و در عید فطر پیروزی فطرت بر شهوت را، جشن گرفت.

این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‏ های افطار، لحظه ‏های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان. عیدفطر، عید زیبایی‏های معنوی، عید بشارت‏های الهی و روز خوب مهربانی‏های خداست.

فرارسیدن عید سعید فطر، عید شکر برای توفیق عبادت، ذکر، خشوع و توسل به بارگاه کبریایی حضرت حق و تعمیق پیوند با ذات احدیت و حضرت محبوب را به محضر مردم شریف شهرستان پارسیان صمیمانه تبریک می گویم.
امیدوارم در این عید رحمت و مغفرت با تمسک با همبستگی و وحدت دوشادوش یکدیگر برای حل مشکلات سرزمین مقدس مان تلاش کنیم ونظاره گر تحکیم پیوندهای وحدت و مودت، پیشبرد آرمان های متعالی دین مبین اسلام و گسترش آزادی، عدالت، امنیت و رفاه، سعادت و پیشرفت در ایران اسلامی باشیم.

محمد رادمهر/ فرماندار پارسیان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top