skip to Main Content

گره زدن مشکلات داخلی به نتایج مذاکرات معقول نیست

امام جمعه پارسیان گفت: گره زدن مشکلات داخلی و اقتصادی کشور به نتایج مذاکرات غیرمعقول است.
خبرگزاری فارس: گره زدن مشکلات داخلی به نتایج مذاکرات معقول نیست

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت‌الاسلام هادی میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: آنچه در موفقیت تیم مذاکره‌کننده نقش داشت رهنمودهای مقام معظم رهبری، تذکرات به‌‌‌موقع و استقامت ملت بزرگ ایران بود که توانست با وحدت رویه مذاکرات را به نتیجه برساند.

وی ضمن قدردانی و از تیم مذاکره کننده و خداقوت به آنان گفت: در این مرحله بیانیه‌ای خوانده شده و همانگونه که رهبری نظام فرمودند باید دید در مرحله اجرا چه اتفاقاتی خواهد افتاد و غرب تا چه میزان به تعهدات خود پایبند خواهد بود.

امام جمعه پارسیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص غیرقابل اعتماد بودن برخی از کشورهای مذاکره کننده خاطر نشان کرد: مردم همانگونه که تاکنون از خود متانت نشان داده‌اند برای به نتیجه رسیدن مذاکرات نیز استقامت داشته باشند.

وی ادامه داد: دادن امید کاذب دادن به مردم و گره‌زدن مشکلات داخلی به نتایج مذاکرات غیرمعقول است و باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تکیه بر توان داخلی توسط مردم و مسئولین جدی گرفته شود.

میرزایی تصریح کرد: آنچه در طول حدود دوازده سال مذاکرات با منطق ایرانی به جهانیان ثابت شد، پایبندی کشور به قوانین بین المللی بود که توانست با استقامت و اصرار بر حقوق حقه به نتیجه برسد.

امام جمعه پارسیان گفت: مذاکرات خط بطلانی بر پروژه‌هایی بود که غرب در قالب ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی در جهان ترسیم کرده و امیدواریم با درایت این نتایج حفظ شود.

میرزایی وضعیت انسانی یمن را بسیار تأسف‌بار ارزیابی کرد و ادامه داد: وضعیت انسانی در یمن از کنترل خارج شده است و گوش دنیا و نهادهای بین المللی از شنیدن صدای مظلومیت مردم یمن عاجز مانده است.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top