skip to Main Content

نخستین پنجشنبه بازار بستک آغاز به کار می‌کند

نخستین پنجشنبه بازار بستک با هدف عرضه تولیدات خانگی و کشاورزی در قالب یک بازارچه فعالیت خود را از این هفته آغاز می‌کند.
کارگروه پنجشنبه بازار

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، بهرام فولادچنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در غرب هرمزگان گفت: یکی از تصمیمات کار گروه اشتغال از مدت‌ها پیش یافتن راهکاری برای عرضه تولیدات و محصولات خانگی در شهرستان بود که راه‌اندازی پنجشنبه بازار در همین راستا تصمیم‌گیری شد.

وی اضافه کرد: پروژه پنجشنبه بازار بستک قریب به پنج سال به صورت راکد به دلایل متعدد اجرایی نمی‌شد که با تصمیم جمعی کار گروه اشتغال شهرستان پس از تصمیم‌گیری نهایی در مدت زمان کمتر از سه ماه راه‌اندازی آن نهایی شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: پنجشنبه بازار ظرفیت مناسبی برای معرفی تولیدات خانگی و محصولات کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی به مصرف‌کنندگان است که با هدف ساماندهی مشاغل خانگی و حمایت از تولید کنندگان کوچک راه‌اندازی از همین هفته آغاز به کار خواهد کرد.

فولاد‌چنگ در پایان ضمن دعوت از تولیدکنندگان برای حضور در این بازارچه اظهار امیدواری کرد مردم ارتباط خوبی با این بازارچه برقرار کنند تا مانند تجربه موفق بسیاری از شهرستان‌های دیگر این بازارچه بتواند نقش خود را در ایجاد انگیزه به تولیدکنندگان، عرضه محصولات و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان ایفا کند.

یادآور می‌شود پنجشنبه بازار بستک با هدف عرضه محصولات تولیدی و مشاغل خانگی در محل بازار ماهی‌فروشان و با عرضه تولیدات کشاورزی و دامی، صنایع دستی و اقلام ضروری از هجدهم تیر ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top