skip to Main Content

افتتاح نمایشگاه کتاب و قرآن در بستک

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک:نمایشگاه کتاب و قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان در محل مجتمع تجاری بستک افتتاح شد.

IMG10081121

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، کاظم قاسم‌زاده در ابتدای مراسم یونس قائدی امام جمعه بستک عنوان کرد: با توجه به رویکرد جوانان به سمت و سوی فضای مجازی، ارتقاء فرهنگ کتابخوانی و افزایش میل به مطالعه نیازمند اهتمام جدی نهادهای متولی و افزایش فرهنگ عمومی جامعه است و بر متولیان فرهنگی است که همت خود را در جهت دسترسی علاقه مندان به خواست های مطلوبشان به کار بندند چرا که کتاب تأثیر و ماندگاری بیشتری در ذهن افراد دارد.
وی افزود: از آنجایی که شهرستان بستک از جمله شهرستان های فرهنگی استان می باشد باید به مقوله ی کتاب و میراث گران بهای آن توجه کنیم چرا که کتاب، مهم ترین موضوعی است که با مراجعه به آن می توانیم از آن در جهت شکل گیری افکار جامعه استفاده کنیم.
امام جمعه شهرستان بستک اظهار داشت: باید فرهنگ سازی بیشتری در زمینه جا افتادن کتاب در زندگی مردم داشته باشیم زیرا بسیاری از مشکلات و مصائب اجتماعی با کتاب حل خواهد شد و از نابهنجاری ها جلوگیری خواهد کرد.
وی در پایان، بر راه اندازی کتابخانه های روباز در نقاط مختلف شهرستان تأکید کردتا از این طریق تفکر و فرهنگ مطالعه در جامعه رشد بیشتر کند.
کاظم قاسم زاده گفت: با توجه به قرار داشتن در ماه رمضان، ماه کتاب الهی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک با همکاری اداره کتابخانه های عمومی اقدام به برگزاری نمایشگاه با بیش از ۶ هزار جلد کتاب در ۱۰۰۰ عنوان نموده است که این نمایشگاه بیشتر به عرضه کتاب در مقوله موضوعات دینی و قرآنی می باشد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب، اشاعه ی فرهنگ کتابخوانی، جذب مخاطب و ترغیب آن ها به مطالعه و همچنین جذب تازه های کتاب و مربوط به سال های اخیر می باشد تا علاقه مندان بتوانند به سهولت به نیازمندی و کتاب های مد نظرشان دسترسی پیدا کنند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top