skip to Main Content

معطل ماندن افتتاح یک مسجد به دلیل عدم واگذاری انشعاب برق

رئیس هیئت امنای مسجد امام سجاد (ع) مجتمع مسکونی خیبر از تعطیلی دوساله این مسجد در متراکم‌ترین محله شهر پارسیان به دلیل نداشتن برق خبر داد.
IMG_5193

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، رحمان محقق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان اظهار داشت: دو سال از اتمام پروژه ساختمان مسجد امام سجاد (ع) در مجتمع مسکونی خیبر می‌گذرد اما به دلیل اینکه این مکان مقدس به سیستم برق شهری متصل نیست بدون استفاده باقی مانده است.

وی اضافه کرد: مجتمع مسکونی خیبر شامل ۱۸۶ خانوار می‌شود که با احتساب مجتمع مسکونی مجاور که آنها نیز از نعمت مسجد بی‌بهره هستند بالای ۳۰۰ خانوار را تشکیل می‌دهند اما بی تدبیری‌ها و فرافکنی‌ها باعث شده پس از اتمام مراحل ساخت، به مدت دو سال این مسجد بدون استفاده باقی بماند.

رئیس هیئت امنای مسجد امام سجاد (ع) گفت: تاکنون بارها به اداره برق شهرستان مراجعه کرده‌ایم اما متأسفانه نتیجه‌ای حاصل نشده و مردم از نعمت اقامه نماز جماعت و انجام فرایض دینی در مکانی مقدس محروم مانده‌اند.

محقق خاطرنشان کرد: مردم آمادگی همه نوع همکاری برای راه‌اندازی برق مجتمع دارند و حتی برای کنده‌کاری‌های احتمالی مبالغی نیز جمع‌آوری کرده‌اند.

رئیس هیئت امنای مسجد امام سجاد (ع) در پایان گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم و نیاز است مردم از برکات این ماه استفاده کنند از همه مسئولان و دست‌اندرکاران تقاضا می‌شود چاره‌جویی کنند تا این مکان کاربردی شود.

یادآور می‌شود این مسجد تمامی مراحل ساخت آن به اتمام رسیده که با اتصال برق در ساعات اولیه می‌تواند کاربردی شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top