skip to Main Content

در ماه میهمانی خداوند، نیازمندان را فراموش نکنیم+ گزارش تصویری

مدیرکل گمرک، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از روسای ادارات بندرلنگه به مناسبت تکریم خانواده مستمندان با تعدادی از این خانواده ها دیدار و پای درد دل آنها نشستند.

???????????????????????????????

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرک بندرلنگه، صفر شیبانی در حاشیه این دیدارها که در ایام ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛ گفت: به هیچ وجه نباید از یاد مستمندان جامعه غافل شده و ادارات و نهادها باید دست در دست هم داده تا مشکلات این قشر ضعیف و آسیب پذیر مرتفع شود. وی ضمن برشمردن اهمیت صدقه و انفاق در اسلام و فرهنگ ملی ما، از فقرا به عنوان صاحبان انقلاب و قشر همیشه در صحنه نظام و انقلاب اسلامی در برابر دشمنان یاد کرد.

مدیرکل گمرک بندر لنگه در ادامه گفت:باید با فرهنگ سازی دیدار و بازدید مداوم از خانواده مستمندان ، بخشی از بار سنگین مشکلات را بر دوش آنان کاست تا احساس نکنند مورد فراموشی در جامعه اسلامی واقع شده اند.

شیبانی در پایان از خیرین و متمکنین شهرستان خواست که در جهت فقرزدایی و رفع این مساله اساسی ورود کنند و درحد توان مستمندان را با این سنت حسنه دین مبین اسلام و سیره اولیای گرانقدر خداوند مورد محبت قرار دهند.

DSC05044

DSC05046

DSC05075

DSC05078

???????????????????????????????

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top