skip to Main Content

سیامک حسین نژاد به سمت معاون امور گمرکی گمرک بندرلنگه منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک ایران طی حکمی، سیامک حسین نژاد را به سمت معاون امور گمرکی گمرک بندرلنگه منصوب کرد.

???????????????????????????????

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی گمرک بندر لنگه ؛ سیامک حسین نژاد طی حکمی از طرف مسعود کمالوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک جمهوری اسلامی ایران به سمت معاون امور گمرکی گمرک بندرلنگه منصوب شد .

متن این حکم بدین شرح است:

جناب آقای سیامک حسین نژاد

باسلام
نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون امور گمرکی گمرک بندرلنگه منصوب می شوید .
انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال تمام مساعی خود را با استفاده از توان تخصصی همکاران ، کارشناسان با تعامل با سازمان های همجوار به منظور انجام وظایف قانونی در راستای قانون امور گمرکی و روان سازی رویه های اجرایی از طریق پیاده سازی روشهای الکترونیکی و نظارت دقیق بر انجام بهینه امور محوله از جمله نظارت بر نحوه ارزیابی ، ارزش گذاری، بارگیری و خروج کالا از اماکن گمرکی پس از خاتمه تشریفات قانونی ، اجرای صحیح مقررات و انجام تشریفات گمرکی مربوط به رویه های مختلف گمرکی، هماهنگی لازم با سایر واحدها و همچنین دستگاهها و نهادهای مستقر در منطقه به منظور استفاده بهتر از امکانات موجود و تسریع در انجام وظایف محوله و امضاء مکاتبات و اسناد مرتبط با وظایف محوله در حدود اختیارات تفویض شده و … امکانات سازمانی لازم را برای تحقق ارتقاء بهبود فضای کسب و کار و سلامت اداری با حفظ اصول قانون مداری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید بکار گیرید .

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم .

مسعود کمالوند

معاون توسعه مدیریت و منابع

شایان ذکر است: سیامک حسین نژاد پیش از این و از اوایل شهریور ماه ۹۳ سرپرست معاونت امور گمرکی اداره کل گمرک بندرلنگه بوده است .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top