skip to Main Content

مدیران اجرائی در برابر نمایندگان گردن کج نکنند/ هیچ اغماضی با مدیرانی که در برابر سیاست‌های راهبردی دولت مقاومت نشان می‌دهند نخواهد شد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه شایسته نیست مدیران برای جذب اعتبار دربرابر نمایندگان مجلس گردن کج کنند، گفت:نظرنمایندگان در خصوص توزیع اعتبارات قبلا گرفته شده و مدیران اجرایی لازم نیست به چانه زنی رو بیاورند.

خبرگزاری فارس: مدیران اجرائی در برابر نمایندگان گردن کج نکنند/ هیچ اغماضی با مدیرانی که در برابر سیاست‌های راهبردی دولت مقاومت نشان می‌دهند نخواهد شد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: اختیارات شورای برنامه‌ریزی در توزیع اعتبارات به کسی واگذار نشده و مسوولیت آن در استان با شورای برنامه‌ریزی زیر نظر استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و در شهرستان‌ها نیز زیر نظر فرمانداران است.

وی اضافه کرد: بنابراین مدیران بدانند خارج از این روال توصیه‌ای پذیرفته نیست و گردن کج کردن در برابر نمایندگان شایسته نیست.

به گفته جادری: اگر کسی به این امر تمایل دارد بدانند تاثیری در افزایش اعتبارات نخواهد داشت و این کار به شخصیت خود مدیر برمی‌گردد.

رییس شورای برنامه‌ریزی استان هرمزگان یادآور شد: این امر خصوصا در سال منتهی به انتخابات شایسته نیست و مدیران باید دقت لازم را در این راستا داشته باشند.

جادری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه جدی مدیران به امر سرمایه گذاری، کم توجهی به این مهم را مورد انتقاد قرارداد و گفت: جذب سرمایه‌گذاران، توجه جدی به تولید و اشتغال که امنیت پایدار را بدنبال دارد از جمله سیاست‌های دولت یازدهم است که باید در متن برنامه‌های مدیران باشد.

وی تاکید کرد: قطعا هر کسی در این راستا اهمال کند جایی در دولت ندارد.

استاندار هرمزگان یادآور شد: برخی مدیران به جای جذب سرمایه‌گذار که هزار توجیه برای فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری هست به هزار توجیه برای منصرف کردن سرمایه‌گذار روی می آورند که این برخلاف سیاست‌های دولت است.

وی درپایان خاطرنشان کرد: اینکه کسی بگوید بازار کار در بخشی اشباع شده است و توجیه سرمایه‌گذاری ندارد سخن نادرستی است و نباید باب ورود سرمایه‌گذاری را با چنین توجیه نادرستی ببندیم.

جادری در پایان افزود: هیچ اغماضی با مدیرانی که در برابر سیاست‌های راهبردی دولت مقاومت نشان می‌دهند نخواهد شد و مدیران به این امر توجه جدی داشته باشند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top