skip to Main Content

اجاره دادن پارک‌ به منظور مصرف قلیان غیرقابل قبول است

امام جمعه پارسیان با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: پارک‌ مکانی عمومی است و اجاره دادن آن به منظور مصرف قلیان اشتباه و قبح‌زدایی از قلیان است.

میرزایی ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت‌الاسلام هادی میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: ملت ایران در عصر کنونی پرچم‌دار آزادی و عزت آزادی‌خواهان و ملت‌های مسلمان جهان است و توافق با چنین کشوری در هر سطحی می‌تواند بزرگ‌ترین پیروزی برای آمریکا به حساب بیاید.
وی اضافه کرد: مردم ایران با توان دیپلمات‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری با همدلی و همزبانی اجازه نفوذ دشمن را نخواهند داد و انشاالله این پیروزی از آنِ ملت ایران خواهد بود.
امام جمعه پارسیان با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: مدیران ارشد دادگستری شهرستان تاکنون اقدامات خوبی انجام داده‌اند که از جمله آن می‌توان به تسریع در اجرای احکام اسلامی، تشکیل کارگروه‌های پیشگیری از وقوع جرم و جنایت، نظارت بر عملکرد قضات، برخورد قاطع با ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره کرد.
میرزایی با اشاره به روز جهانی مبارزه با موادمخدر خاطر نشان کرد: بسیاری از اعتیاد‌ها ناخواسته به وجود می‌آیند که از جمله آن می‌توان به کنجکاوی و تفریح اشاره کرد اما با وجود تنفر اولیه شخص از اعتیاد متأسفانه پس از مدت‌ها متوجه افتادن در منجلاب اعتیاد می‌شود.
امام جمعه پارسیان بدون اشاره و نام بردن از موردی مشخص، ضمن انتقاد از اجاره دادن پارک‌ها به منظور مصرف قلیان تصریح کرد: من قبلا نیز نسبت به قلیان کشیدن در اماکن عمومی تذکر داده بودم و اینکه در پارک مخصوصی کسی مکانی را اجاره کند و قلیان به دست جوانان دهد قابل پذیرش نیست.
میرزایی گفت: قلیان کشیدن در اماکن عمومی غیرقابل تحمل و به نوعی ترویج و قبح‌زدایی از این عمل است که این موضوع را مجدداً تذکر می‌دهیم و منتظر نتیجه می‌مانیم.
امام جمعه پارسیان اضافه کرد: سیگار و قلیان مقدمه روی آوردن جوانان به اعتیاد است و همه می‌دانند که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، سرقت، تصادف، بیکاری و … در پی اعتیاد به وجود می‌آید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top