skip to Main Content

نازیبا کلام با تمسخر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مردم سه شهرستان توهین کرده است

حجت الاسلام قائدی امام جمعه شهرستان بستک ظهر امروز در واکنش به سخنان صادق زیبا کلام در جمع اصلاح طلبان بستک گفت: نباید زمینه‌ای ایجاد کرد تا به نمایندگان مردم توهین شود.

قائدی ۲

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت الاسلام یونس قائدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بستک ضمن محکوم کردن سخنان اخیر زیباکلام گفت: من قصد داشتم زودتر از این به اظهارات زیباکلام واکنش نشان دهم اما چون متن کامل سخنرانی ایشان دیر به دستم رسید در این خطبه و در هفت بند به ایشان پاسخ می‌دهم.

وی خاطر نشان کرد: نازیبا کلام در این سخنرانی نماینده منتخب مردم که نمایندگی سه شهرستان بندرلنگه، پارسیان و بستک را بر عهده دارد به باد تمسخر گرفته است که این به منزله تمسخر مردم حوزه انتخابیه ایشان می‌باشد. ما حق انتقاد داریم اما نباید به خودمان اجازه دهیم به اسم انتقاد دیگران را تخریب کنیم.

امام جمعه بستک اضافه کرد: زیبا کلام رأی به رئیس جمهور فعلی را به معنای مخالفت مردم با دولت قبل عنوان کرد که این سخن کاملا بی اساس است و مردم بین چند کاندید یکی را انتخاب کردند و کسی حق ندارد رأی مردم را به غلط تفسیر کند.

حجت الاسلام قائدی ادامه داد: این جلسه با عنوان بررسی عملکرد دولت بوده است در حالی که سخنران متعلق به تشکل خاصی بوده و قصد داشته خود را به دولت بچسباند این در حالی است که خود آقای روحانی به دفعات گفته است که دولت من دولت اعتدال و فرا جناحی است و نباید برخی تشکل های افراطی خود را به دولت بچسبانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصریح کرد: در این سخنرانی گفته شد که خواسته اصلی مردم ایران بدست آوردن فناوری هسته ای نیست در حالی که مردم ما به دفعات در مراسمات، تظاهرات‌ها و… ابراز کرده‌اند که انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، مسئله هسته‌ای خط قرمز نظام است و بحمدالله این فناوری زیر نظر مقام معظم رهبری ادامه حیات پیدا خواهد کرد، بعضی ها به غلط به مردم می‌گویند همه دنیا مقابل ما ایستاده اند، این حرف اشتباهی است فقط چهار کشور زورگو مقابل ماست و اکثریت کشورها به حقوق هسته‌ای ما احترام می گذارند همانطور که در اجلاس کشورهای عدم تعهد اکثریت کشورهای دنیا بر حق داشتن انرژی هسته ای ما تاکید کردند.

امام جمعه شهرستان بستک ادامه داد: چرا عده‌ای در گفتارشان مغلطه می‌کنند دشمنی ما با اسرائیل از اول انقلاب بوده است و ارتباطی با قضیه هسته‌ای ندارد، اسرائیل نمی تواند بگوید که ما حق داشتن انرژی هسته‌ای را نداریم در حالی که خود بیشترین کلاهک هسته‌ای را دارد.

حجت الاسلام قائدی افزود: اینکه عده‌ای هنوز مرحله اسم نویسی کاندیدای مجلس هم شروع نشده است به فکر تایید و عدم تایید صلاحیت‌ها هستند و می‌خواهند به ظن خودشان برای عبور کاندیدهای مسئله دار خود، شورای نگهبان را تحت فشار بگذارند. اما ملت ما فراموش نکرده است که همین آقایان بودند که در سال۸۸ می‌گفتند اگر کاندید ما پیروز انتخابات نشود به منزله آن است که در انتخابات تقلب شده است و آن خسارت‌های جبران ناپذیر را به کشور وارد کردند.

امام جمعه بستک در آخرین بند از جوابیه به سخنرانی زیبا کلام گفت: آقای نازیباکلام به چه حقی می‌آید و می‌گوید حاکمیت نتوانسته در مورد اقلیت‌ها درست عمل کند، شما در تهران هستید و انگار خبر ندارید پس بیایید و از نزدیک ببینید که بین شیعه و سنی در این استان و همه کشور مودت و برادری وجود دارد، ما در شهرستان بستک یک مورد مشکل هم در خصوص این موضوع نداشته ایم آن وقت شما از تهران بلند می‌شوید می‌آیید اینجا و بخاطر رای آوردن هم حزبی‌های خود در انتخابات می‌خواهید بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنید، بحمدالله این خواسته شما محقق نشده و نخواهد شد.

یادآوری می‌شود: گردهمایی که با عنوان ارائه عملکرد دوساله دولت توسط اصلاح طلبان غرب هرمزگان با تبلیغات وسیعی برای حضور مردم در آن فراخوان شده بود با استقبال بسیار ضعیفی روبرو شد و این گردهمایی ضعیف به متینگ تبلیغاتی اصلاح طلبان و توهین به آرمانهای نظام، انقلاب، رهبری و مردم تبدیل شد و مورد انتقاد شدید ائمه جمعه قرار گرفت.

5 دیدگاه

  1. زیبا کلام بستک را حیات خلوت خودش دانسته بود و فکر نمیکرد کسی در مقابلش بایستد
    اما غافل از اینکه بستک مردانِ مرد دارد و در مقابل آنها خواهد ایستاد
    متأسفم برای نمایندگان محترم دولت تدبیر و امید در بستک که خاموش از کنار سخنان نازیبای این شخص گذشتند

  2. درود بر حاجی آقا قاعدی
    مردم بستک از تک روی های افرادی که نام اصلاح طلبی را یدک می کشند خسته شدن
    حاجی آقا حرف امروز شما حرف دل همه ما بود

  3. بسیار متاسفم برای این سایت خبری وقتی دیدم ظرفیت انتقال و انعکاس نظریات مخالف را ندارد و تیغ سانسور به دست گرفته و انها را حذف می کند از خدا بترسید و لااقل ازاده باشید.

    1. با سلام خدمت همه خوانندگان گرامی بادگیر
      با توجه به حجم بالای نظرات در بخشهای مختلف و مشاهده برخی بداخلاقی‌ها در بیان نظرات از انتشار آنان معذور می‌باشیم.
      اگر چنانچه در بخش نظرات به برخی جریانها و احزاب سیاسی توهین آشکار شود نمی‌توان آن را به بهانه آزادی بیان منتشر کرد.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top