skip to Main Content

توسعه کیش باید متوازن باشد

مدیر عامل منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه بر اساس طرح جامع ، توسعه در هر منطقه باید به صورت متوازن صورت گیرد افزود: همراه با ساخت و سازهای مسکونی و تجاری توسعه بخشهای فرهنگی ، آموزشی و عمومی هم باید صورت گیرد.

81414607-6122503

به گزارش پایگاه خبری بادگیر روز جمعه خبرنگار ایرنا علی اصغر مونسان در حاشیه بازدید از دو طرح عمرانی مسکونی در پاسخ به سئوال ایرنا در مورد طرح توسعه کیش و اینکه این منطقه گنجایش افزایش جمعیت را دارد اظهار داشت : ما بر اساس طرح جامع مصوبه شورای عالی معماری شهرسازی حرکت می کنیم و بر اساس آن ،جزیره کیش گنجایش توسعه و افرایش جمعیت تا ۸۵ هزار نفر را دارد .

وی با یاداوری اینکه جمعیت فعلی کیش ۲۷ هزار نفر است گفت : در افق ما این تعداد باید به ۸۵ هزار نفر برسد اما شرط جدی و عملی شدن آن توسعه متوازن در حوزه های مختلف است .

رییس هیات مدیره منطقه آزاد کیش گفت : در طرح توسعه متوازن نباید در بخشی پیشروی کنیم در حالی که بخشهای دیگر عقب مانده باشد، اینکه ما به سمت افزایش جمعیت حرکت کنیم اما منابع انرژی و امکانات همچون آب ، فاضلاب و ساخت معابر تامین نشده باشد مشکلاتی ایجاد می شود که در یکی دو سال اخیر با آن موجه بوده ایم.

وی تصریح کرد :علاقمندیم همه نقاط توسعه پیدا کند و کیش را بصورت کامل داشته باشیم.

وی اظهار داشت : توسعه متوازن این است که بخشهای فرهنگی ،آموزشی وعمومی همراه با ساخت و ساز مسکونی و بر اساس طرح جامع یک پارچه توسعه پیدا کنند.

مونسان پنجشنبه شب از پروژه های مسکونی در حال تکمیل برج های دوقلو و دامون ۲ بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت روند کار قرار گرفت .

در این بازدید مشاور عالی مدیرعامل، معاون اقتصادی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و جمعی از مسوولان وی را همراهی کردند .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top