skip to Main Content

سیبه کوخرد پیروز داربی نهم شهرستان درلیگ برتر استان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان بستک نهم لیگ برتر فوتبال استان یکی از جذاب ترین و حساس ترین دیدارها مصاف تیمهای همشهری گازال جناح و سیبه کوخرد بود.

سیبه ۱

نکات مهم مسابق (موقیعت خطرناک) دقایق ۲۵ و ۲۷ نیمه نخست گازال دو فرصت مسلم گل زنی را ازدست داد، دقیقه ۳۰ ضربه ی ایستگاهی سیبه با واکنش زیبای دروازه بان گازال همراه بود.

دقیقه ۴۲ سانتر زیبا به روی دروازه گازال و استپ سینه فاروق خدا یار و ضربه ی این بازیکن به گوشه دروازه.

دقیقه ۷۰ فرار خیالی به درون محوطه جریمه گازال و خطای به روی او، موجب اعلام نقطه پنالتی از سوی داور بازی که فاروق خدایار موفق به گل دوم خودش و تیمش شد.

دقیقه ۷۳ ضربه ی خطرناک خیالی در محوطه ی جریمه گازال که با اختلافی اندک از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.
یکی دیگر از نکات قابل توجه بازی اخراج سید محمد قتالی مدافع سیبه و سید علی حسینی نژاد سر مربی سیبه بود.

حاشیه جالب این بازی حضور پور شور هواداران دو تیم که تعدادشان به بیش از ۱۲۰۰ نفر میرسید بود. بازی در حالی که در جریان بود داور بازی به اشتباه دستور تعویض داد که بعد متوجه اشتباه خودشد.
سیبه ۲

شرح مسابقه:
بازی راس ساعت ۱۴:۱۸دقیقه با سوت داور مینابی اغاز شد از همان ابتدا دو تیم، بازی درگیرانه و فیزیکی در دستور کار قرار دادند.
خطاهای مکرر دو تیم داور بازی را مجاب میکرد که مسابقه را متوقف کند. بازی گرم و پر حرارت دنبال میشد. هر دو تیم سخت به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی بودند چون وضعیتشان در جدول آنچنان جالب نبود تیم گازال تیم برتر نیمه نخست بود و چند حمله خطرناک روی دروازه سیبه ایجاد کرد البته تیم سیبه میتوانست از روی ضربه ی ایستگاهی گل برتری به ثمر برساند که با واکنش زیبای دروازه بان گازال همراه بود. اما بر خلاف جریان بازی این تیم سیبه بود که از روی ضربه ی ایستگاهی و ارسال توپ روی دروازه توپ به فاروق خدایار رسید و او هم با یک استپ سینه توپ را وارد دروازه گازال کرد. در اواخر نیمه نخست حسینی نژاد سرمربی گازال به دلیل اعتراضهای مکرر به داور از کنار زمین اخراج شد.
اما با آغاز نیمه دوم تیم گازال که چیزی برای از دست دادن نداشت از همان ابتدا کنترل بازی را به دست گرفت، اما تیم سیبه چند ضد حمله روی دروازه گازال ایجاد کرد که یکی از آنها جواب داد. استارت سریع خیالی و خطا روی او در محوطه جریمه داور نقطه پنالتی را اعلام کرد و خدایار این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا گل دوم خودش و تیمش به ثمر برساند. و خیال هواداران سیبه را راحت کرد بعد از این گل، تیم گازال چند موقیت داشت که نتوانست از ان بهره ای ببرد. در اواخر بازی خطای کاپیتان سیبه روی بازیکن گازال با کارت زرد دوم داور جریمه شد و قتالی مجبور به ترک زمین شد.
در نهایت ماراتون ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم سیبه موفق شد با دو گل میزبان را شکست دهد.
حالا با این نتیجه، گازال با همان ۱۰ امتیاز در پایین جدول قرارگرفت و تیم سیبه با ۱۲ امتیاز چند پله در جدول صعود کرد.

خبرنگار: عبدالله دامن افشان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top