skip to Main Content

“تش باد” شعر بستک وزیدن گرفت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک، شب شعر”تش باد” با حضور جمعی از شاعران بستک و پارسیان در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

قاسم زاده ۷۶۰۹۷

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، کاظم قاسم زاده ضمن ابراز رضایتمندی از فعالیت مستمر انجمن افزود: جذب اعضای جدید به ویژه در قشر جوان و نوجوان، برگزاری دوره های آموزشی مستمر همراه با دوره های نقد و بررسی و همچنین استفاده از تجربیات شاعران شهرستان های همجوار از مهمترین اقدامات انجمن شعر و ادب بستک می باشد که شایسته تحسین و تقدیر است.
وی هدف از برگزاری شب شعر ” تش باد” را ایجاد بستری برای شناسایی استعدادها دانست و اظهار کرد: ایجاد انگیزه و ترغیب جوانان و نوجوانان به ارائه آثار هنری در حوزه های شعر و ادب همراه با تدریس اساتید مجرب از دیگر اهداف پیش رو می باشد.
در ادامه، میر مرسل ایزدی پور، فرماندار بستک ضمن تأکید بر تجلیل و تکریم از شاعران اذعان داشت: به واسطه مسئولیت خطیری که شاعران و نویسندگان در جهت احیای زبان و فرهنگ ایرانی و اسلامی به دوش می کشند شایسته تقدیر و تجلیل هستند.
گفتنی است: در این مراسم، علاوه بر شعر خوانی و اجرای موسیقی بومی و محلی توسط اساتید ، از شاعران و پیشکسوتان عرصه شعر و ادب بستک با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top