skip to Main Content

تجلیل از ۳۰ جوان برتر شهرستان بستک

با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین بستک از ۳۰ جوان برتر شهرستان تجلیل شد.
عکس-ولادت-علی-اکبر1
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد احمدی در مراسم نیمه شعبان و تجلیل از جوانان برتر شهرستان اظهار داشت: شعبان ماه منسوب به پیامبراعظم(ص) و ماه عبادت و استغفار است ماهی که خوان رحمت الهی گسترده است تا اهل دعا، ره‌توشه‌ای بایسته برای خویش فراهم کنند.
وی افزود: سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی و تصویب آن توسط شورای انقلاب فرهنگی کشور به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.
معاون فرماندار بستک گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و همواره در حساس ترین دوران، با درایت و هوشمندی خود، توطئه های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه نموده اند.
مهندس احمدی با اشاره به نقش مهم جوانان جامعه اسلامی افزود: پیشرفت و ترقی کشورمان در بخش های مختلف همواره نشانگر همت و تلاش جوانان بلند همتی است که  در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند و  در این راه به هیچ چیز دیگری جز سربلندی و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در نقطه نقطه دنیا نمی اندیشند
وی ادامه داد: بدون شک بها دادن به جوانان و نخبگان در امور مختلف در سطح کلان نتیجه ای جز سرمایه گذاری و آینده نگری ندارد و اینگونه است که می توانیم با تدبیر و امید در کلیه امور نظاره گر فردایی سرشار از تحول و سازندگی برای کشورمان باشیم.
معاون فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: با تمام توان و امکان، از دیدگاهها و پیشنهادات سازنده جوانان عزیز که نقش حساسی در توسعه همه جانبه مملکت اسلامی خصوصا شهرستان بستک دارند، استقبال می‌کنیم.
احمدی در پایان سخنان خود افزود: امیدوارم با اهتمام در امر جوان گرایی و اعتماد و اطمینان راسخ به شور و شعور جوانان و با الگو قراردادن و عمل به فرمایش رهبری در خصوص شعار سال ” دولت و ملت ، همدلی و همزبانی” در راه پیش برد اهداف متعالی کشور عزیزمان ایران بکوشیم.
گفتنی است در پایان از ۳۰ جوان برتر شهرستان در حوزه های هنری، قرآنی، علمی، موسیقی، ورزشی، تشکل های دانش آموزی و دانشجویی، اختراع ،کشاورزی و رسانه تجلیل شد.
انتهای پیام/۸۸۰/ق/و/۱۰۱
خبرنگار/حق‌شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top