skip to Main Content

دهیاران و شوراهای اسلامی در انتخابات آتی قانون را ملاک عمل قرار دهند

معاون فرماندار بستک با بیان اینکه دولت تدبیر و امید وامدار هیچ حزب، جناح و گروهی نبوده و نیست و از ظرفیت و پتانسیل نیروهای متعهد، معتدل و دلسوز به نظام استفاده کرده است گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی در انتخابات آتی اصل بی طرفی را ملاک عمل قرار دهند.
102520_307
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد احمدی در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش جناح اظهار داشت: خداوند منان را شاکریم که در پرتو آرمان های حضرت امام(ره) و در سایه ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و تعهد خلل ناپذیر پیروان امام و رهبری، کشور عزیزمان در سایه همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، به رغم محدودیت ها و تحریم ها، با عزت و سر افرازی، قدرتمند تر از گذشته به پیش می رود.
وی با اشاره به نقش کلیدی دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی در توسعه پایدار روستاها نقش کلیدی و محوری خود را با همراه کردن مردم در سرعت بخشیدن به آهنگ عمران و آبادانی روستا و نظارت و گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی به خوبی ایفا نمایند.
معاون فرماندار بستک بیان داشت: دهیاران و شوراهای اسلامی نقش مهمی در محرومیت زدایی از مناطق روستایی و مدیریت روستا برای حرکت در راستای عمران و آبادانی روستاها دارند  و این مهم جز با تلاش، کوشش، جدیت در کار، تعامل با یکدیگر و دستگاههای اجرایی و رعایت سلسله مراتب اداری میسر نمی شود.
مهندس احمدی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه افزود: تمامی امکانات و ظرفیت ها برای مشارکت گسترده مردم، مایوس شدن دشمنان نظام و انقلاب و رضایتمندی مردم، مسوولین و بویژه رهبر معظم انقلاب مهیا می باشد.
وی با تاکید بر اصل بی طرفی و قانونمداری دهیاران و شوراهای اسلامی از نامزدهای احتمالی بیان داشت: دولت تدبیر و امید وامدار هیچ حزب، جناح و گروهی نبوده و نیست که ان شاالله ما مسوولان با سرلوحه قراردادن قانون در انتخابات آتی شاهد انتخاباتی پرشور، بانشاط و سالم در جای جای کشور عزیزمان بویژه استان هرمزگان و شهرستان بستک خواهیم بود.
انتهای پیام/۸۸۰/ق/و/۱۰۱
خبرنگار/ حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top