skip to Main Content

بسیج در عرصه مبارزه با مواد مخدر وارد میدان عمل شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر جزیره کیش با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه های فرهنگی بسیار کارساز است افزود : بسیج باید برای مبارزه و ریشه کن کردن اعتیاد وارد میدان عمل شود.

81632208-6494525

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا ، محمد حسن جهان سه شنبه در نشست نهضت روشنگری بسیجیان کیش با موضوع ‘مقابله با آسیب های موادمخدر’ با یاد آوری اینکه بسیجیان که تمام زندگی خود را وقف خدمت رسانی به این کشور کرده اند تا انقلاب پا بر جا و گسترده بماند افزود : بسیج باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های انقلاب همچنان پا بر جا بماند ، حضور بسیج درعرصه های فرهنگی بسیار کارساز است .

وی افزود : دشمن امروز تلاش می کند در عرصه فرهنگی و در حوره جنگ نرم وارد مبارزه شود ، اگر بسیج پرچم در دست بگیرد می تواند با ماهواره و موادمخدر مبارز کند و برای مقابله با ناهنجارهای اجتماعی وفرهنگی باید به کمک نیروی انتظامی بشتابیم .

جهان در ادامه تاکید کرد : بسیجیان باید به همراه خانواده های خود در برنامه های فرهنگی و جشن هایی که در سطح جزیره برگزار می شود شرکت کنند ، اگر حضور نداشته باشیم دیگرانی که سبب ایجاد برخی ناهنجاری در جامعه می شوند به میدان می آیند ، باید از خودمان هزینه کنیم و در وسط میدان باشیم.

دبیر شورای مواد مخدر جزیره کیش در مورد مصرف موادمخدر در سطح جزیره و در بین خانواده تذکر داد و گفت: ما باید ‘ نه گفتن’ را به فرزندان آموزش دهیم و آن را به یک فرهنگ در جامعه تبدیل کنیم .

دبیرشورای مواد مخدر جزیره کیش با بیان اینکه بسیج باید فرهنگ سازی کند و جامعه را نجات بدهد خاطرنشان کرد: ارزش و منزلت خود را بدانید و اگر کسی به بسیج بی احترامی کند در آتش جهنم خواهد سوخت چرا که بسیج شجره طیبه است.

وی در پایان رمز موفقیت ، پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی را پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: اگر پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم عاقبت به خیر می شویم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کیش نیز در این نشست خط قرمز پلیس در جزیره کیش را امنیت اخلاقی دانست و گفت: در این راه تا آخر ایستاده ایم.

سرگرد یونس شعبانیان ماهواره را ‘ام الفساد’ جامعه برشمرد و گفت: بیشتر ریشه آسیب های اجتماعی ،وجود ماهواره در خانه ها است و طرح ماهواره و امنیت اخلاقی را نیروی انتظامی انجام می دهد و ما باید در برابر ناهنجاری های جامعه سدی درست کنیم.

وی در مورد وجود حلقه های صالحین نیز گفت : این حلقه ها باید بتوانند در دل جامعه نفوذ و با معضلات فرهنگی مبارزه کند، نیروی انتظامی نیز در بحث ماهواره و امر به معروف و نهی از منکر با تمام قدرت پشتیبان بسیج است .

وی گفت: خط قرمز پلیس کیش در جزیره امنیت اخلاقی می باشد و ما تا آخر ایستاده ایم و اعتقاد داریم که بد پوششی آفت های اجتماعی خیلی بدی در جامعه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش از همه بسیجیان برای مقابله با پدیده شوم تهاجم فرهنگی و مبارزه با بد حجابی در اماکن عمومی کمک خواست و گفت : تذکر پلیس به تنهایی در این زمینه کارساز نیست.

وی در ادامه گفت : بسیج و حلقه صالحین باید در کنار نیروی انتظامی در خصوص معضلات استفاده از ماهواره و تهاجم فرهنگی فعالیت و تلاش مضاعفی داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج کیش نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه از حضور سبز پوشان ناجا در جمع بسیجیان و حلقه صالحین تقدیر کرد و گفت : بسیج و حلقه صالحین باید در کنار نیروی انتظامی در خصوص معضلات استفاده از ماهواره و تهاجم فرهنگی فعالیت و تلاش مضاعفی داشته باشد.

سرهنگ صنعت کاران گفت با یاد آوری اینکه امروز نیرو های مسلح با اقتدار در صحنه های جهانی می درخشد گفت : دشمن که در جنگ شکست سختی از ایران اسلامی خورد آنان با ترفندهای مختلف و با توسل به شیوه جنگ نرم ،نبرد خود را از مدت ها پیش اغاز کرده است از این رو باید هوشیار باشیم و با پدیده شوم ماهواره و مواد مخدر مبارزه کنیم.

نشست نهضت روشنگری بسیجیان با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر جزیره کیش ، فرمانده مرکز مقاوت بسیج کیش، معاون اجتماعی و رییس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی کیش، مشاور معاون اجتماعی سازمان منطقه آزاد و سرگروه های حلقه صالحین کیش در مرکز مقاومت بسیج کیش برگزار شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top