skip to Main Content

مومنان با تقوا و پرهیزکاری می توانند خود را از گزند گناهان حفظ و ایمن نگه دارند

امام جمعه شهرستان بستک گفت: مسلمانان باید برادران دینی خود را به عدل و احسان سفارش کنند و در شرایط سخت و دشوار زندگی از ایتام دستگیری کنند

قائدی ۲

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از جهانگیریه، حجت الاسلام والمسلمین قائدی : با اشاره به اینکه نماز انسان را از زشتی ها و فحشا دور می کند بر اقامه نماز و حفظ واجبات در ماه شعبان تاکید کرد.

خطیب جمعه بستک با اشاره به فضیلت های ماه شعبان گفت: قدر این شب ها و روزهای ماه شعبان را بدانیم و در این شب ها از اطاعت و عبادت خدا غفلت نکنیم

وی در ادامه از والدین خواست تا مراقب باشند که فرزندانشان به سمت دود و دخانیات نروند.

وی با اشاره به ۱۰ خرداد، روز جهانی بدون دخانیات اظهار کرد: علاوه بر پدران و مادران بر نظام و حاکمیت و مراکزی چون دانشگاه ها و آموزش و پرورش لازم است از جوانان مراقبت کنند که به دام دخانیات و دام هایی که دشمنان گسترانده اند نیفتند .
امام جمعه بستک همچنین ۱۱ شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را گرامی داشت.
امام جمعه بستک همچنین ۱۵ شعبان مصادف با میلاد حضرت مهدی (ع) و روز سربازان گمنام و نیز روز جهانی مستضعفین را گرامیداشت و گفت: سربازان گمنام بر گردن کشور حق بزرگی دارند چرا که آنها در تامین امنیت و حراست از کشور نقشی اساسی ایفا می کنند.
حجت السلام قائدی از مردم و مسوولان خواست تا آیین های بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل را باشکوه و صلابت هرچه بیشتر برگزار کنند زیرا برگزاری چنین آیین هایی باعث دوام و قوام نظام شده و امروز ابرقدرت ها بخاطر حضور حماسی مردم در چنین مناسبت هایی هراس دارند.

امام جمعه بستک بر داشتن تقوای الهی، اطاعت خدا و پیروی از دستورات حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده الهی تاکید کرد و گفـت: مسلمان در مقابل اراده و تقدیر الهی تسلیم باشند و همواره در دعا بخواهند خداوند آنها را به راه راست هدایت کند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top