skip to Main Content

رقابت ۱۴۰۸ شرکت‌کننده در کنکور سراسری بستک

فرماندار شهرستان بستک از رقابت یک هزار و ۴۰۸ شرکت‌کننده در کنکور سراسری بستک خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری همکاری ادارات و نهادها در خصوص اجرای بهتر آن ضروری است.

 آزمون دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، میرمرسل ایزدی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک اظهار داشت: از مجموع کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان، ۸۱۹ دختر و ۵۸۹ پسر در روزهای ۲۱ و ۲۲ خردادماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: از تعداد کل شرکت‌کنندگان، ۸۶۳ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۳۸ نفر در رشته ریاضی، ۱۶۸ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۶۸ نفر در رشته زبان و ۷۱ نفر در رشته هنر هستند.
فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: این آزمون در سالن مهد قرآن راشدین، سالن فرهنگی ورزشی عباسیه، دانشگاه پیام‌نور و سالن مجتمع علوم دینی در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.
ایزدی‌پور افزود: تمامی اعضا، مسئولان و دست اندرکاران برگزاری کنکور سراسری از آنجایی‌که نتیجه و زحمات چندین ساله دانش‌آموزان منوط به این آزمون است باید تمامی سعی و تلاش خود را در زمینه برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری در شهرستان به کار گیرند.
وی گفت: اگر نتوانیم فضای مناسبی، را فراهم کنیم زحمات یک سال فرزندانمان به هدر می‌رود و این یک مسئله غیرقابل جبران است.
فرماندار شهرستان بستک تاکید کرد: دانشگاه پیام نور و ادارات آب، برق، مخابرات، شهرداری و نیروی انتظامی از محل‌های برگزاری کنکور برای رفع مشکلات، بازدید میدانی داشته باشند. همچنین نیروی انتظامی در تأمین امنیت سالن و قرنطینه سؤالات و شبکه بهداشت و درمان در خصوص استقرار تیم پزشکی با اداره آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/۸۸۰/ق/و/۱۰۱

خبرنگار: حق‌شناس

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top