skip to Main Content

از کارمندان فعال حوزه نماز و برنامه های فرهنگی اداره کل گمرک بندرلنگه تقدیر کرد+ گزارش تصویری

از کارمندان فعال حوزه نماز و برنامه های فرهنگی اداره کل گمرک بندرلنگه تقدیر شد

namz tgh2

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، صفر شیبانی مدیرکل گمرک بندرلنگه در اقدامی جالب و قابل توجه از فعالان عرصه نماز و برنامه های فرهنگی، دینی و مذهبی در گمرک بندرلنگه به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع)تقدیر کرد.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه کارمندان گمرک در برگزاری مراسم فرهنگی و اعیاد از آنان بخاطر همکاری در برگزاری نماز جماعت و نماز اول وقت سپاسگزاری و لوح تقدیری به رسم یادبود به آنان اهدا نمود.

شایان ذکر است؛ در این مراسم از آقایان سیامک حسین نژاد، علی هیبتی، مسعود قنبری، علیرضا قبادی، ابوالقاسم منانی، عبدالرحمن دربان،عباس رفسنجانی، امیرحسین شفیعی، عبدالمهدی خرمایی، رضا شمس، عابدین محمدپور، یاسین رئیسی، محمدرضا پاسلاری، امید درویشی، علی مشهدی زاده، عبادالله غفاری فر، سید کریم موسوی ،عباس درویشی، ابراهیم مقدمی، یدالله قربانی، مجید پریچه ، سیدیاسر حسینی و خانمها ویدا داوودی، سمیه قنبری و مطهره ایرانپور تقدیر بعمل آمد.

همچنین دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد خانجانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با اهدای لوح تقدیری از زحمات، همکاریها و مشارکت صفر شیبانی در برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی شهرستان و تلاشهای ایشان در جهت برگزاری مناسبتهای دینی و مذهبی، برگزاری نمازهای جماعت تقدیر کردند.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:

از اینکه همواره با مشارکت های سازنده خود در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر مناسبتهای فرهنگی کوشا و در نشر و ترویج فرهنگ نماز، بخصوص نماز اول وقت تلاش و اهتمام می ورزید ؛ این لوح تقدیر به حضور جنابعالی تقدیم می گردد. امید است؛ در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

namaz tgh

namaz tgh1

namaz tgh3

namz tgh2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top