skip to Main Content

سپاه حافظ و پاسدار ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: سپاه، پاسدار ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

نعیم آبادی ۴۳۲۲۴

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی صبح یکشنبه در دیدار با فرماندهان سپاه در استان هرمزگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه ماه شعبان ماه خاصی است و ماه  حضرت محمد(ص) است، بیان داشت: شعبان ماه عجیبی است اما ما از برکات آن غافلیم. حضرت محمد(ص) با شناختی که از ماه شعبان داشت خود را در فضای روزه ماه شعبان و عبادت به زحمت می انداخت.

وی، با اشاره به اینکه امروز زبان مکتب ما زبا ن رهبری است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بدون شک یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌‏های الهی برای امت اسلامی و آزادی‌خواهان دنیاست و پاسداران به‏ عنوان پشتیبان حرکت‏‌های اسلامی باید قدر این نعمت بی‏‌نظیر را بدانند.

آیت الله نعیم آبادی در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش سپاه، یادآور شد: با روی کار آمدن سپاه انقلاب بیمه شد.

وی اظهارداشت: نقش و سهم سپاه و پاسداران در حفظ و پیشبرد انقلاب،‌ تبدیل ایران به یک قدرت مؤثر و برتر منطقه‌ای،‌ شکل‌دهی به جبهه مقاومت و پدیده بیداری اسلامی در جهان اسلام،‌ به شکست کشیدن سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، نقش و سهم اصلی داشته و به سپاه به عنوان رکن رکین در ساختار نظام اسلامی باید نگریست.

آیت الله نعیم آبادی به بهترین ذکر در ماه شعبان اشاره و اظهار داشت: در روایات آمده است که بهترین دعاها و ذکرها در این ماه استغفار است و هر که در هر روز از این ماه  هفتاد مرتبه استغفار کند مثل آن است که هفتاد هزار مرتبه  در ماههاى دیگر استغفار کرده است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره نعمت ولایت و رهبری، گفت: برخورداری انقلاب اسلامی از نعمت رهبری، مهمترین عامل درکسب دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top