skip to Main Content

گرامیداشت یاد شهدا و تجلیل از جانبازان ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است+ گزارش تصویری

به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، یادواره شهدای کارمندی در سالن همایشهای اداره کل گمرک بندرلنگه و با حضور مدیران شهرستان برگزار گردید.

DSC04604

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، صفر شیبانی مدیرکل گمرک بندرلنگه در این مراسم ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حضرت امام سجاد(ع)، سالروز عملیات بیت المقدس، عملیات آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

ایشان گرامیداشت یاد شهدا و تجلیل از جانبازان و رزمندگان و مصور نمودن دلاورمردی های آنان را باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: زنده و پویا بودن کنونی ایران اسلامی به واسطه خون پاک و مطهر شهدا و جانبازان است.

شیبانی ادامه دادند:شهدای اسلام و انقلاب به تاسی از رفتار و اعمال بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین و بزرگ جانباز اسلام حضرت ابوالفضل العباس(ع)، فداکاری ، ایثار و شهادت آموختند و در عمل نیز این را با اهدای جان خود به اثبات رساندند.

وی که خود از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده است؛ برگزاری بزرگداشتهای شهدا و تصویر فداکاری آنان را از ضرورت های غیر قابل انکار خواند و بر استمرار آن تاکید کرد .

صفر شیبانی در پایان از حضور همه میهمانان تقدیر و ابراز امیدواری نمودند که بتوانیم اهداف مدنظر شهدا را با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) به منصه ظهور برسانیم و پاسدار واقعی اسلام و انقلاب باشیم .

این مراسم با سخنرانی سردار سطوتی جانشین فرماندهی منطقه پنجم دریایی و خاطره گویی از دوران جنگ تحمیلی و قرائت وصایای شهداء ادامه و در پایان نیزاهداء لوح تقدیربه خانواده معظم شهدای کارمندی ،جانبازان وایثارگران کارمندی خاتمه یافت.

شایان ذکر است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فقیهی امام جمعه موقت، جناب آقای پاسلار فرماندار،سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم دریایی ، سردار سطوتی جانشین فرمانده منطقه پنجم دریایی، سرهنگ فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دیگر فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، روسای ادارات ، نهادها ، سازمانهای بندر لنگه حضور داشتند.

DSC04515 DSC04520 DSC04525 DSC04535 DSC04544 DSC04557 DSC04600 DSC04604

 

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top