skip to Main Content

۲۰۰ برنامه فرهنگی در استان هرمزگان برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از برگزاری ۲۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت روز پاسدار در استان هرمزگان خبر داد.

1716710

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از مهر، سرهنگ علی علی نژاد در مورد برنامه های سپاه پاسداران امام سجاد در هرمزگان بیان داشت: همزمان با آغاز هفته پاسدار ۲۰۰ برنامه فرهنگی در سطح استان، شهرستانها، نواحی سپاه و بسیج و پایگاه ها اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر و نقش رزمندگان استان در این حماسه اظهار داشت: خرمشهر مظهر شجاعت، مقاومت، ایستادگی و ایثار در مقابل متجاوزگران است. بیش از ۹۰ روز مقاومت و ایستادگی چیزی نیست جز اتکا به خداوند و رهنمودهای امام راحل و حضور مردم و بسیج در میدان جنگ.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) افزود: در عملیات بیت المقدس بیش از ۵۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از خاک ایران آزاد شد. خرمشهر ۲۰ ماه در اشغال عراق بود. در این عملیات ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر از سربازان عراقی کشته و زخمی شدند. همچنین ۱۹ هزار نفر از سربازانشان هم به اسارت درآمدند.

وی گفت: بعد از عملیات بیت المقدس سرنوشت جنگ عوض شد و مدیریت جنگ تحمیلی به دست ایران افتاد. در این حماسه تاریخی ۴۰ شهید از استان هرمزگان تقدیم نظام جمهوری اسلامی شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top