skip to Main Content

۶۰ زوج پارسیانی از خدمات جهیزیه بهره‌مند می‌شوند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان پارسیان از بهره‌مندی ۶۰ زوج تا سقف ۳۰ میلیون ریال از خدمات جهیزیه در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس: 60 زوج پارسیانی از خدمات جهیزیه بهره‌مند می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، عقیل سالاری ظهر امروز در نشستی خبری با بیان اینکه خدمات کمیته امداد منحصر به افراد تحت حمایت نیست اظهار داشت: امسال مبلغ جهیزیه رشد خوبی داشته و به میزان ۳۰ میلیون ریال برای هر زوج رسیده است که می‌توان بخشی از نیازمندی‌های شروع زندگی را با آن تأمین کرد.

وی افزود: کمیته امداد برای بانوان بی‌سرپرست که ازدواج مجدد کنند به همین میزان و خارج از نوبت اعتبار جهیزیه پرداخت می‌کند و تا دو سال مستمری دریافتی از کمیته نیز قطع نخواهد شد.

مدیر کمیته امداد پارسیان ایجاد مشوق‌های ازدواج از سوی کمیته امداد را با هدف ترویج سنت ازدواج و برکاتی که در این امر به وجود می‌آید دانست و خاطر نشان کرد: این نهاد برای جوانان پسری که تحت حمایت بوده‌اند و اقدام به ازدواج کرده‌اند مبلغ هفت میلیون ریال هدیه پرداخت می‌کند.

سالاری در پایان گفت: جامعه هدف ما در پرداخت تسهیلات و کمک جهیزیه فقط منحصر به خانواده‌های تحت پوشش نمی‌باشد لذا اقشار آسیب پذیر جامعه نیز تا مبلغ ۱۵ میلیون ریال کمک جهیزیه دریافت می‌کنند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top