skip to Main Content

شیعه و سنی‌های هرمزگان بدون دغدغه کنار هم زندگی می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: شیعه و سنی‌های هرمزگان بدون دغدغه کنار هم زندگی می‌کنند.
خبرگزاری فارس: شیعه و سنی‌های هرمزگان بدون دغدغه کنار هم زندگی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در آئین گرامیداشت هفته روابط عمومی‌ها در هرمزگان اظهار داشت: صفا و صمیمت حاکم در استان امتیاز مردم هرمزگان است و در این استان مردم شیعه و سنی در کنار هم بدون دغدغه زندگی می‌کنند و هرمزگان از آرام‌ترین استان‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ذهنیت سالم مردم این استان موجب این همزیستی مسالمت‌آمیز شده است و برخورد خوب مردم هرمزگان با مهمانان از دیگر مزیت‌های این استان است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در ادامه سخنان خود به اهمیت روابط عمومی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: برای انتخاب یک فرد در بخش روابط عمومی باید یک تعریف دقیق علمی و اجتماعی داشته باشیم چون روابط عمومی پستی حساس است.

نعیم‌آبادی خاطر نشان کرد: روابط عمومی یعنی چهره و چشم نظام و آن کس که رابط مردم با مسئولان است کار بسیار حساسی دارد و روابط عمومی‌ها بدنه مردمی نظام هستند که برای موفقیت در این عرصه باید دقت کنیم.

وی تاکید کرد: باید نیروهای علمی و فکری را برای روابط عمومی‌ها انتخاب کنیم و یکی از موارد لازم این است که از نیروهای جامعه‌شناس در این امر استفاده شود.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: یک روابط عمومی باید جامعه شناس، با حوصله و خوش اخلاق و مردم شناس باشد و در انتخاب روابط عمومی‌ها باید چنین افرادی را انتخاب کنیم.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top