skip to Main Content

مدیران به روابط عمومی ها دیگر به عنوان تدارکات چی نگاه نمی کنند

مشاور استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های هرمزگان گفت: امروز نگاه مدیران به روابط عمومی ها دیگر، به عنوان یک تدارکات چی نیست و مدیران روابط عمومی ها به عنوان عناصری مهم در سازمان ها به شمار می آیند.

پاکزاد ۹۱۸۰۳

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، مسعود پاکزاد در آئین گرامیداشت هفته روابط عمومی ها در هرمزگان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هفته روابط عمومی و سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: در یک سال و نیم اخیر به واسطه آموزش ها و خودباوری سطح روابط عمومی های استان جهش قابل توجهی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در این مدت شش دوره آموزشی برای روابط عمومی های هرمزگان برگزار شده است، گفت: امروز نگاه مدیران به روابط عمومی ها دیگر، به عنوان یک تدارکات چی نیست و مدیران روابط عمومی ها به عنوان عناصری مهم در سازمان ها به شمار می آیند.

پاکزاد در ادامه پیشنهاد کرد استاندار هرمزگان طی طرحی این زمینه را فراهم کند که در استان، با تعویض مدیران، تغییرات مسئولان روابط عمومی ها در صورت لزوم در شورای روابط عمومی های هرمزگان مورد بررسی قرار گیرد و به تایید برسد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top