skip to Main Content

اقتداروعزت امروز کشوربه برکت ایثارگری های شهدا و جانبازان است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت : اقتداروعزت امروز کشورمدیون ایثارگری های جانبازان ، شهدا و به پشتوانه تلاش و قدرت نیروهای مسلح است .

مونسان ۸۹۷۰

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا ، علی اصغر مونسان در مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) با تبریک روز پاسدار و جانباز اظهار داشت : به برکت از جان گذشتگی و ایثارگری جوانان این مرز و بوم و به پشتوانه حمایت و قدرت نیروهای مسلح امروز ایران اسلامی توانسته در اوج اقتدار و عزت مسائل جهانی را به پیش ببرد و به قدرتی تاثیر گذار در منطقه تبدیل شود.

وی افزود : با استحکام موجود در نیروهای مسلح ، دولت تدبیرو امید و تیم مذاکره کننده با حفظ همه خطوط قرمز تاکید شده از سوی فرماندهی معظم کل قوا با عزت و اقتدار مذاکرات را به پیش می برد و با همین اقتدار امروز شیعیان جهان وبه ویژه مردم مظلوم یمن در دفاع از حقوق خود در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده اند .

رییس هیات مدیره منطقه آزاد کیش تصریح کرد که اگر نبود ایثارگری های این جوانان ، عزت و سرافرازی و قدرت امروز برای نظام جمهوری اسلامی متصور نبود .

مولودی خوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه بخش دیگری از این مراسم بود.

مراسم گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل جمعه شب با حضورحجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش ، سرهنگ حسن صنعتکاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ، یوسف انصاری مسوول واحد ایثارگران منطقه آزاد کیش ، معاونان ومدیران ، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و جانبازان برگزار شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top