skip to Main Content

نقش مهم سپاه در شکل‌دهی به جبهه مقاومت

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نقش و سهم سپاه پاسداران در حفظ و پیشبرد انقلاب،‌ تبدیل ایران به یک قدرت مؤثر و برتر منطقه‌ای،‌ شکل‌دهی به جبهه مقاومت و پدیده بیداری اسلامی در جهان اسلام غیرقابل چشم‌پوشی است.
خبرگزاری فارس: نقش مهم سپاه در شکل‌دهی به جبهه مقاومت

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در دیدار کارکنان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان که به مناسبت سوم خرداد روز مقاومت و پایداری با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان برگزار شد، با بیان اینکه ولایت، نعمتی برای این کشور است، اظهار داشت: برخورداری انقلاب اسلامی از نعمت رهبری، مهمترین عامل در کسب دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز زبان مکتب ما زبان رهبری است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بدون شک یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌‏های الهی برای امت اسلامی و آزادی‌خواهان دنیاست و پاسداران به‏ عنوان پشتیبان حرکت‏‌های اسلامی باید قدر این نعمت بی‏‌نظیر را بدانند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش سپاه یادآور شد: با روی کار آمدن سپاه انقلاب بیمه شد.

امام جمعه بندرعباس افزود: نقش و سهم سپاه پاسداران در حفظ و پیشبرد انقلاب،‌ تبدیل ایران به یک قدرت مؤثر و برتر منطقه‌ای،‌ شکل‌دهی به جبهه مقاومت و پدیده بیداری اسلامی در جهان اسلام،‌ به شکست کشیدن سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، بسیار چشمگیر بوده و به سپاه به عنوان رکن رکین در ساختار نظام اسلامی باید نگریست.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top