skip to Main Content

رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان انتخابات

استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در اسفندماه امسال ، تاکید کرد: وظیفه ما اجرای دقیق قانون است و چون مجری انتخابات هستیم باید اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنیم.

1432220462به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در گردهمایی فرمانداران و بخشداران هرمزگان با بیان اینکه امسال دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم، افزود: همه ما باید برای برگزاری هر چه پرشورتر این دو انتخابات مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به تلاش ها و اقدامات دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات مردم در بخش های مختلف، افزود: فرمانداران و بخشداران باید به عنوان نمایندگان دولت در مناطق مختلف، عملکرد و دستاوردهای دولت را برای مردم مطرح کنند.

جادری با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید ، اقدامات بسیار خوبی در بخش سلامت صورت گرفته، گفت: بیمه شدن هشت میلیون نفر، پرداخت هزینه های بیمارستانی توسط دولت، معالجه و درمان مناسب مردم، تقویت تجهیزات و اجرای طرح های بزرگ بیمارستانی کارهای خوبی بوده که در این دولت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران باید زبان گویای دولت و حاکمیت باشند، اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران در جامعه روشنگری کنند و در مسائل اجتماعی و فرهنگی به سمت کاهش آسیب ها گام بردارند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران باید شیوه مدیریت اسلامی را الگوی کار خود قرار دهند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top