skip to Main Content

انهدام دو باند توزیع موادمخدر در کیش

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش از انهدام دو باند توزیع موادمخدر و دستگیری هفت قاچاقچی در جزیره کیش خبر داد.

81617762-6469175به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: در راستای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح جزیره، ماموران با هوشیاری و چهره زنی افراد مشکوک و همچنین شناسایی نقاط توزیع موادمخدر، موفق به انهدام دوباند توزیع مواد مخدر شدند.

سرهنگ سعید رأفت افزود : در پاکسازی مناطق آلوده، یک باند توزیع در جنگل های اطراف بندرگاه و باند دیگر در مرکز شهر شناسایی و منهدم شد که در این راستا هفت نفر دستگیر و سه کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین، تریاک و حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش تاکید کرد که ماموران این فرماندهی با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهند داد که عده ای با توزیع و ورود موادمخدر به جزیره زیبای کیش فضای پاک این منطقه را آلوده سازند.

* دستگیری چهارمسافر ورودی به کیش

ماموران پاسگاه بندرگاه کیش در ۴۸ ساعت گذشته ضمن دستگیری چهار نفر از مسافران ورودی کیش بعلت حمل مواد مخدر، مقدار تقریبی یک کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش نیز با اعلام این خبر گفت: ماموران در حین کنترل مسافرین ورودی از بندرچارک به جزیره کیش به فردی با هویت معلوم مشکوک وپس از بررسی های بعمل آمده از وسایل همراه وی حدود یک کیلوگرم تریاک کشف کردند .

همچنین در ۴۸ ساعت گذشته سه نفر از مسافران ورودی به کیش بعلت نگهداری و حمل مقادیری موادمخدر جهت مصرف شخصی دستگیر شدند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top