skip to Main Content

در نظر داریم مجموعه اشعار شاعران پارسیان را تدوین کنیم

برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی شاعران پارسیان در سال جدید

نقد کتاب

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، رحمن محقق معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان از برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی شاعران شهرستان در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به لزوم انسجام و ظرفیت سنجی شاعران پارسیان خاطر نشان کرد: جلسات هم‌اندیشی به منظور ارتقاء سطح دانش شاعران در فصول مختلف سال برگزار می‌شود که حضور نخبگان ادبی در این جلسات موجب رونق و خروجی مثبت می‌شود.

معاون ارشاد پارسیان گفت: در این جلسه مقرر گردید مجموعه اشعار و نوشته‌های شاعران شهرستان در قالب یک مجموعه گردآوری شود تا پس از نقد و بررسی در قالب کتاب چاپ شود.

محقق تصریح کرد: گردآوری مجموعه اشعار شاعران پارسیان این امکان را در اختیار فعالین ادبی شهرستان قرار می‌دهد تا آشنایی بهتری نسبت به آخرین سروده‌های دیگر شاعران پیدا کنند و به تناسب آن کارگاه‌های آموزشی طراحی و اجرا ‌شود.

معاون ارشاد پارسیان در پایان تأکید کرد: نیاز سنجی یکی دیگر از دغدغه‌های شاعران در شهرستان به حساب می‌آید تا بدین ترتیب زبان شعر و ادبیات با دغدغه‌های مردم همخوانی بیشتری پیدا کند.

یادآور می‌شود: جلسه هم‌اندیشی شاعران پارسیان با مشارکت اداره ارشاد پارسیان و کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و با تلاش شاعر فرهیخته شهرستان جناب آقای محمود متوکل با حضور شاعر میهمان از شهرستان بندرلنگه برگزار گردید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top