skip to Main Content

برگزاری جلسه بررسی کمیته فنی طرح تفضیلی شهر بستک

جلسه بررسی کمیته فنی طرح تفضیلی شهربستک
f266257b-16b5-44e9-823f-2ea23fc0c0c8_20150512_215819
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، دراین جلسه که با  دعوت اداره کل راه وشهرسازی و دبیرخانه کمیسیون ماده پنج در شهر بستک و در محل هتل جهانگیریه برگزارشد، ابتدا محمد جلالی شهردار بستک ضمن تشریح نحوه مطالعه میدانی طرح تفضیلی شهر، در مورد بازنگری در مطالعات با وقوع زلزله توضیحات مفصلی بیان کرد.
جلالی افزود سازوکاری را تشکیل دادیم که برای صدورپروانه های ساختمانی در امر بازسازی، شهروندان با اخذ معرفی نامه از ستاد بازسازی به شهرداری مراجعه می کردند،کروکی با اعمال اصلاحات طرح به مشاور ارگ بم جهت تهیه نقشه ارجاع شد. در مرحله تایید کروکی اصلاحات موردنظر نیز اعمال می شد. در مرحله تملک املاک واقع در طرح صورت می گرفت و اقدام بسیار ارزشمندی در بازگشایی معابر صورت گرفت که پس از پایان بازسازی خودش را نشان خواهد داد.
سپس مشاور شهر و دیار نسبت به تشریح طرح اقدام نمود.
در ادامه مهندس بهرامی مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه وشهرسازی و مهندس صادقی پور مدیر معماری و شهرسازی دفتر فنی استانداری، مهندس صمصام پور رییس امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی به تشریح موارد مرتبط با طرح پرداختند.
سپس بررسی شبکه معابر، کاربری ها، سطح و سطوح مختلف طرح بررسی شد.
در پایان احمدی رییس شورای اسلامی  شهر نیز از اهتمام شهرداری و مشاور محترم و حمایت های اداره کل راه و شهرسازی و استانداری تقدیر نمود.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top