skip to Main Content

جشن ویژه بیماران تلاسمی در جزیره کیش برگزار شد

به مناسبت روز تالاسمی،به همت واحد مبارزه با بیماریهای مرکز توسعه سلامت کیش، مراسم جشنی با حضور رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ، رئیس هلال احمر ، بهزیستی ، پرستاران و پزشک مسئول بخش تالاسمی بیمارستان ، بیماران تالاسمی، و خانواده های محترم آنها و جمعی از پرسنل مرکز توسعه سلامت کیش در سالن شهید همت مرکز بهداشتی درمانی بوعلی برگزار شد                               .

IMG11252507

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، دکتر رضانیا ، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ضمن خوشامدگویی به حاضرین در مراسم، برای آنان آرزوی سلامتی و بهروزی نمود و گفت :خوشبختانه امیدبه زندگی در بیماران تالاسمی رو به افزایش است.

وی درخصوص مشکلات و مراقبتهای پزشکی و پرستاری این بیماری توضیحاتی ارائه نمودند. همچنین در مورد اهمیت حضور انجمن های مردم نهاد در کیش تاکید کرد .

دکتر محمد باقری گزارشی از فعالیت های اخیر مرکز و برنامه های آینده در رابطه با تالاسمی در بیمارستان کیش خبر داد که می توان به موارد زیر از جمله برنامه ریزی در مورد توسعه فضای درمانگاهی ، پیگیری مشکلات بیمه تکمیلی ویژه عزیزان تالاسمی در آینده نزدیک ، بررسی و رفع مشکلات دارویی و درمانی اشاره نمود .

باقری گفت :در حال حاضر حدود ۳۱ بیمار تالاسمی در کیش از امکانات و خدمات درمانی بخش تالاسمی این مرکز استفاده می کنند.

در پایان به پرسش های حاضرین در سالن پاسخ داده شد .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top