skip to Main Content

جنون آل سعود در حمله به مردم مظلوم یمن توجیهی ندارد

امام جمعه پارسیان گفت: جنون آل سعود در حمله به مردم مظلوم یمن هیچ توجیهی ندارد و آمریکا شریک تمام جنایت‌هایی است که در یمن رقم می‌خورد.

IMG-20150501-WA0039

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت‌الاسلام هادی میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: این که جریان مذاکرات در لوزان، سوئیس، وین، آمریکا یا هر جای دیگر دنیا باشد مهم نیست، بلکه آنچه باید همواره مد نظر باشد راهبردها و منویات مقام معظم رهبری است که خواسته به حق توده مردم است.

وی خاطر نشان کرد: در طول تاریخ انقلاب و حتی قبل از آن آمریکا ماهیت خود را به خوبی نشان داده و همواره در کنار مستبدان دنیا بر علیه آزادی‌خواهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به حرکت‌های آزادی‌خواهانه ملت‌های عالم و سرکوب آنها توسط رژیم آمریکا گفت: آمریکا به همراه انگلیس و اسرائیل با تجهیر، آموزش و راهبری تروریست‌ها امنیت منطقه را به خطر انداخته و با حمایت از کشورهای مرتجع مانع از به ثمر نشستن خیزش‌های آزادی‌خواهانه مردمی می‌شود.

میرزایی تصریح کرد: حرکتی که با بینش انقلابی توده مردم همراه باشد به ثمر خواهد نشست و اگر چه شیطنت‌های شیطان‌های جهانی هزینه آن را بالا ببرند، اما پیروزی از آنِ مردم خواهد بود.

امام جمعه پارسیان گفت: جنون آل سعود در حمله به مردم مظلوم یمن هیچ توجیهی ندارد و آمریکا شریک تمام جنایت‌هایی است که در یمن رقم می‌خورد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top