skip to Main Content

پایان گردهمایی نخبگان ایران و جهان در ‘تدکس’ کیش

نخستین همایش بین المللی تدکس کیش پس از برگزاری کارگاه های تخصصی کارآفرینی و محیط زیست یکشنبه شب بطوررسمی به کار خود پایان داد.

81577455-6399140

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا ، در همایش بین المللی تدکس کیش مجموعه ای از افکار همگون و آینده نگر از نوآوران، طراحان، متخصصان ، طرفداران محیط زیست و افرادی با دغدغه های اجتماعی گرد هم آمدند و تلاش کردند تا زمینه لازم برای ارتباط فرهنگ ، تفکر ایرانی و نگرش سایر جهانیان را فراهم سازند.

تدکس کیش با حضور نخبگان و ایده پردازان بزرگ ایران و جهان با هدف ایجاد زمینه های لازم برای معرفی ایده های نو و بکر، شناساندن و معرفی فرهنگ، تمدن و روحیه نوآوری ایرانیان به سایر جهان،تقویت انگیزه، خودباوری، اعتماد به نفس و الهام بخشیدن به جامعه ، ارتقا وجهه ایران در نظر جهانیان ، افزایش ارتباط ایرانیان خارج از کشور با سرزمین مادری برگزار شد.

نخستین همایش بین المللی تدکس کیش با مضمون ‘ آستانه تحول’ در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین به مباحث اصلی پرداخت و یک روز قبل و بعد از آن به برگزاری کارگاه های تخصصی با موضوعات کارآفرینی و محیط زیست اختصاص یافت .

به گزارش خبرنگار ایرنا در این رویداد مهم جهانی گری لوییس هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در ایران و تعدادی از ایده پردازان بزرگ از سراسر جهان در حوزه های مختلف سخنرانی کردند و در پایان از برخی فعالان در حوزه های کار آفرینی ، محیط زیست و… قدردانی شد .

تدکس یک رویداد کاملا غیرانتفاعی است که تمام مراحل آن توسط داوطلبانی که از داخل و خارج از ایران گرد هم آمده اند انجام می شود.

تدکس ها رویدادهایی هستند که با مجوز بنیاد TED و با هدف ایجاد فضایی مشابه با کنفرانس اصلی تد در سراسر دنیا برگزار می شود تا ایده های بیشتری، فرصت انتشار داشته باشند.

تد مجموعه ای از کنفرانس های جهانی است که حول محورهای طراحی ، تفریح و تکنولوژی برگزار می شود و نخستین کنفرانس آن از سال ۱۹۸۴ آغاز شده و در سراسر آمریکا شمالی ، اروپا و آسیا برگزار شده است و سخنرانان ظرف مدت کوتاهی می توانند نظرات خود را به بهترین نحو ممکن از لحاظ درگیر کردن مخاطبان و نو آوری ارائه دهند .

نخستین همایش بین المللی تدکس کیش که عصر جمعه آغاز شده بود امروز به صورت رسمی به کار خود پایان داد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top