skip to Main Content

هرمزگان رتبه دوم کشف بیشترین موادمخدر در کشور

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کل کشور با اشاره به تلاش مرزبانی در کشف مواد مخدر در همه استان ها گفت: بیشترین مواد کشف شده بخصوص تریاک و هروئین و مخدرهای صنعتی طی سال های اخیر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان رضوی بوده است.

77892_600

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از قدس آنلاین، سرتیپ دوم احمد گراوند جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهیدان مرزبانی ناجا در محل مجتمع آیه‌های مشهد گفت: ایران اسلامی امروز ۸ هزار و ۷۵۰ کیلومتر در ۱۶ استان مرز مشترک با ۱۵ کشور دارد و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه‌های زیادی علیه مرزهای کشورمان انجام شده است که با رشادت و مقاومت و خودگذشتگی نیروهای مرزبانی، سپاه، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شده است.

وی افزود: کشور ما دارای سه جزیره راهبردی تنب کوچک، بزرگ و ابوموسی است و این جزایر جزو ده نقطه راهبردی دنیا هستند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تمامی مواردی که در مرزها اتفاق می‌افتد را مرزبانان رصد می‌کنند و اجازه هیچگونه گستاخی‌ای در خاک ایران به آنها نمی‌دهند.

گراوند تاکید کرد: افغانستان و پاکستان باید بیشتر به مرزهای خود توجه کنند چرا که مرز مشترک این دو کشور با ایران توسط جمهوری اسلامی ایران یک‌طرفه اداره می‌شود و این حملات تروریستی هم از نقطه صفر مرزی انجام می‌شود.

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در ادامه به تلاش مرزبانی در کشف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: بیشترین مواد کشف شده در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان رضوی بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مشکوکی مبنی بر فعالیت گروهکهای معاندمختلف در مرزهای ایران مشاهده نشده است، گفت :نیروی‌های امنیتی کشور با اشراف کامل اطلاعاتی در صورت مشاهده هرگونه موردی به مرزبانی اطلاع می‌دهند.

گراوند عنوان کرد: وزیر امورخارجه و فرمانده مرزبانی ناجا به پاکستان سفر کردند و دیداری با مقامات این کشور داشتند تا مشکل امنیتی مرز این کشور با ایران را برطرف کنند.

وی افزود: امیدواریم مسئولان دولتی امکانات و تجهیزات لازم را فراهم کنند و اعتبارات ۸ هزار میلیارد تومانی را برای انواع شناور، آب و برق، تجهیزات نظامی و انتظامی و غیره فراهم کنند و امیدواریم که مسئولان امر توجه بیشتری به بحث مرزها داشته باشند.

هرمزگان رتبه دوم کشف بیشترین موادمخدر در کشور

هرمزگان رتبه دوم کشف بیشترین موادمخدر در کشور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top