skip to Main Content

تجمع فرهنگیان پارسیان درمقابل اداره آموزش و پرورش

جمعی از فرهنگیان پارسیان همراه و همگام با فرهنگیان سراسر کشور  در تجمعی اعتراض آمیز به رفع تبعیض در پرداختها  و مطالبات فرهنگیان در مقابل آموزش و پرورش تجمع و خواسته های خود را به گوش مسئولین رساندند

IMG-20150416-WA00051-300x225

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر،امروز جمعی از فرهنگیان پارسیان همراه و همگام با فرهنگیان سراسر کشور  در تجمعی اعتراض آمیز به رفع تبعیض در پرداختها  و مطالبات فرهنگیان در مقابل آموزش و پرورش تجمع و خواسته های خود را به گوش مسئولین رساندند.

آقای بدیعی مدیریت آموزش و پرورش  با حضور در جمع فرهنگیان ، پس از شنیدن خواسته های آنان افزودند: (جانا سخن از زبان ما میگویی ) ما هم از جنس شما فرهنگیان می باشیم و بنده خود هم بعنوان  یک فرهنگی به خواسته های شما احترام میگذارم .

وی خاطر نشان کرد: هیچگاه فرهنگیان از این تجمع ها و حرکت ها سوءاستفاده سیاسی نخواهند کرد و این فهم وشعور فرهنگیان را ارج مینهیم که حرکتی بسیار آرام و منطقی و هدفمند میباشد.

وی افزود: جامعه ما در شعار اینگونه بیان می نماید: که آموزش و پرورش زیر بنای توسعه کشور است اما متاسفانه در حد یک شعار میباشد و وظیفه  فرهنگیان و مسئولین این است که این شعار را به عمل تبدیل کنند .

آقای بدیعی درپایان یادآور شد : خواسته های به حق شما فرهنگیان را به گوش مسئولین مربوطه خواهیم رساند و امید واریم همه فرهنگیان روزی به حقوق قانونی خود برسند .

در پایان بیانیه ای ازسوی فرهنگیان قرائت گردید .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top