skip to Main Content

افزایش آگاهی زنان در تربیت نسل آینده و مدیریت خانواده بسیار اثر گذار است

رییس امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش زنان را مدیران خانواده دانست وگفت : برای مدیریت درست و تربیت درست نسل های آینده آگاهی زنان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی باید افزایش یابد.

81565869-6378612

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا، مهناز امیری روز جمعه در حاشیه برپایی هشتمین جشنواره فرهنگی هنری و نمایشگاه میلادعطر یاس در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام زن با یاد آوری اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند بر توجه به این قشرو توانمندی های آنان در عرصه های مختلف تاکید کرد .

مدیر امورزنان سازمان منطقه آزاد کیش زنان را مدیران خانواده عنوان کرد و گفت : برای مدیریت درست نیاز است زنان به لحاظ فرهنگی ، علمی ، اجتماعی ارتقا پیدا کنند چرا که این ارتقا و افزایش آگاهی می تواند در تربیت نسل های آینده بسیار اثر گذار باشد .

وی بهترین الگو برای زنان را حضرت فاطمه (س) برشمرد و افزود : با تاسی به آن حضرت و بهره مندی از سجایای اخلاقی آن حضرت می توان کانون گرم خانواده را گرم تر از گذشته ساخت .وقتی بنیان خانواده ای محکم شود جامعه نیز به سمت سلامت پیش خواهد رفت .

امیری تصریح کرد : وقتی خانواده به لحاظ روحی ، روانی ، اخلاقی ، اقتصادی و در بخش های دیگر به سمت سلامت پیش برود در آن صورت شاهد رشد بخش های مختلف جامعه خواهیم بود.

وی با تاکید بر حفظ سنت ها ، آداب و رسوم و باورهای ایرانی و اسلامی گفت : زنان نقش مهمی در انتقال این ارزش ها دارند و می توانند از راه های مختلف این باورها و رسوم را در خانواده اشاعه دهند .

امیری بر حضور فعال زنان در جامعه ضمن حفظ مقام همسری و مادری تاکید کرد و افزود : در بسیاری از خطوط تولید ،زنان فعالیت می کنند و برخی کارهای مهم توسط آنان صورت می گیرد بنا براین نیاز است به این قشر توجه ویژه صورت گیرد .

هشتمین جشنواره فرهنگی هنری و نمایشگاه میلاد عطر یاس پنجشنبه شب با حضور بانوان هنرمند ، کارآفرین و متخصص جزیره کیش و مناطق آزاد ارس ، اروند ، انزلی ، اردبیل در تالار شهر کیش گشایش یافت و تا ۲۴ فروردین ماه ادامه دارد .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top