skip to Main Content

استاندار هرمزگان: با تمام تلاش و توان به خدمت در هرمزگان ادامه می‌دهم

استاندار هرمزگان در واکنش به گفته‌هایی مبنی بر رفتن وی از هرمزگان، شایعات موجود در این‌باره را تکذیب کرد و گفت: کماکان با تمام تلاش و توان خود به خدمت‌رسانی به مردم عزیز هرمزگان ادامه می‌دهم.
استاندار

جاسم جادری امشب در حاشیه برگزاری نشست شورای اداری هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، در پاسخ به سئوالی پیرامون بروز شایعاتی در برخی از سایت‌های خبری هرمزگان مبنی بر رفتن استاندار، اظهار داشت: همانگونه که اشاره کردید و حتی در یکی از سایت‌ها نیز اشاره شده، ابن موضوع شایعه است و بنده با قوت برای پیشبرد برنامه‌های دولت در خدمت مردم عزیز هرمزگان هستم.

وی با رد این شایعه توصیه کرد: برخی‌ها به جای پرداختن به این گونه شایعات باید همه توان، خود را برای خدمت بیشتر به مردم به کار گیرند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد در سالی که به نام همدلی دولت و ملت نامگذاری شده همه توان و ظرفیت خود را به کار خواهیم گرفت تا به کمک ملت در آبادانی کشور بکوشیم.

وی همچنین نتیجه مذاکرات در لوزان سوییس را دستاوردی بزرگ برای ملت ایران خواند و گفت: قطعا این پیروزی در توسعه کشور نقش‌آفرین خواهد بود و کام ملت از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی در عزتمندی دفاع از سرمایه ملی خود شیرین خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به موضوع انتخابات مجلس در سال آینده، تاکید کرد همه در برابر قانون یکسان هستند و در این استان اجازه استفاده از امکانات نظام را برای رسیدن به اهداف سیاسی به هیچ احدی نخواهم داد و قانون محور همه فعالیت‌ها خواهد بود.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top