skip to Main Content

تغییر استاندار هرمزگان از شایعه تا واقعیت/ گزینه های احتمالی

در یک هفته اخیر شایعه تغییر استاندار هرمزگان قوت گرفته و حتی اسامی جانشینان احتمالی وی نیز در محافل غیر رسمی مطرح شده است.

258565ce4d7dff5eb14d5032bc3c05e4_L

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از بندرخبر از بندرعباس، یک منبع آگاه در این خصوص گفت:در یک هفته اخیر شایعه تغییر استاندار هرمزگان قوت گرفته و حتی اسامی جانشینان احتمالی وی نیز در محافل غیر رسمی مطرح شده است که این امر باعث فراهم شدن شرایط برای انجام این تغییر شده و شایعات و احتمالات در این خصوص رنگ و بوی جدی تری گرفته است.

این در حالی است که رحمانی فضلی در بهمن ماه سال گذشته و در حاشیه نشست شورای اداری استان سمنان با اشاره به اینکه اول اسفند آخرین فرصت برای استعفای مدیران وزارت کشور به منظور حضور در انتخابات مجلس دهم است، صراحتا اعلام کرد پس از این تاریخ از هیچ مدیر وزارت کشور استعفایی پذیرفته نمی‌شود.

از این رو سوالی که اذهان عمومی و سیاسیون استان را درگیر کرده است، دلیل یا دلایل این اتفاق احتمالی است که به صورت غیرمترقبه در حال شکل گیری است.اگر این تغییر به منظور شرکت استاندار هرمزگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، که این مهم طبق دستور وزیر کشور می بایست در اسفندماه سال گذشته انجام می شد و در این حالت فرضیه استعفا برای انتخابات منتفی است.

دلیل دیگری که شاید باعث این تغییر احتمالی شود،انتصاب مدیران ناکارآمد و سیاست زده در حوزه های تخصصی و عملکرد ضعیف استاندار هرمزگان در پیگیری مشکلات استان است که این مهم در سفر کمیسیون عمران مجلس مورد انتقاد رییس این کمیسیون واقع شد و تذکرات نمایندگان استان و دیگر مصادیق اینچنینی هم به این پازل اضافه می شود.

حال باید دید در روزها و یا هفته پیش رو هیات دولت تصمیمی برای انجام این تغییر دارد و یا جادری بر مسند استانداری هرمزگان باقی خواهد ماند.در حال حاضر از آقایان زمانی قمی و رضوی به عنوان گزینه احتمالی استانداری هرمزگان نام برده می شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top