skip to Main Content

اسکان بیش از ۷۰۰ نفر روز میهمانان نوروزی در بستک

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: بیش از ۷۰۰ نفر روز میهمانان نوروزی در اماکن و مدارس این شهرستان اسکان داده شده اند.

mnh.5

به گزارش خبرگزاری بادگیر به نقل از جهانگیریه، محمد نور محمودی این شهرستان با اشاره به جذابیت های دیدنی این شهرستان، اظهار داشت: این مدیریت که بخش مهمی از اسکان میهمانان را بر عهده دارد، در جهت رفاه و امنیت مسافرین تمامی تلاش خود را به کار بسته است تا میهمانان با رضایتمندی و خاطره ای خوش تعطیلات خود را سپری نمایند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک افزود: از ۲۸ اسفند ۹۳ تا دهم فروردین ماه جاری ۷۸۲ نفر روز در قالب ۲۲۶ خانوار از مسافران فرهنگی نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.

وی با آرزوی روزهای خوب و خوش برای مسافران و میهمانان نوروزی که این شهرستان را برای مسافرت تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده‌اند، افزود: مسافران و میهمانان نوروزی تا امروز دهم فروردین ماه تعداد ۶ نفر در قالب ۲ خانوار و ۱۲ نفر روز از مسافران غیر فرهنگی و تعداد ۳۹ نفر در قالب ۱۸ خانوار و ۷۸ نفر روز از مسافران فرهنگی که جمعاً ۹۰ نفر در قالب ۲۰ خانوار و ۴۵ نفر روز در ۳ مدرسه و ۷۳ کلاس درس این شهرستان اسکان یافتند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top