skip to Main Content

افزایش ۲۵ درصدی ورود خودرو به کیش

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی با اعلام اینکه در جشنواره نوروزی امسال با رشد ۲۵ درصدی ورود خودرو به جزیره کیش روبرو بوده ایم اظهار داشت : بیش از پنج هزار خودرو تا دوم فروردین از طریق بنادر چارک ، لنگه و آفتاب وارد کیش شده اند

81550890-6352488

به گزارش خبرگزاری بادگیر به نقل از ایرنا، محمد محب خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با توجه به برنامه و مشوق هایی که مدیر عامل منطقه آزاد کیش در سطح جزیره و در بخش ایرلاین ها ،توراپراتورها و حوزه گردشگری ایجاد کردند شاهد افزایش ۱۴ درصدی پروازها و ۲۵ درصدی خودرو به جزیره کیش هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه گردشگری و بر کنترل قیمت ها نظارت خوبی انجام شده اظهار داشت : امسال در این بازه زمانی شاهد افزایش ۱۴ درصدی پرواز بوده ایم.

محب خدایی از کاهش شکایت مردمی در این ایام خبر داد و گفت : با توجه به مصادف شدن نوروز با ایام فاطمیه برنامه های نوروزی در دو سطح و بازه زمانی ( ویژه ایام فاطمیه و بعد از آن )انجام می شود.

وی به برنامه های نوروزی در کیش اشاره کرد و گفت: برنامه فرهنگی نیز همچون نمایشگاه اقوام در محل کشتی یونانی ، بازارچه ساحلی و به ویژه بخش کودکان با استقبال خوبی روبرو بود .

پیش بینی می شود با توجه به افزایش نیافتن نرخ بلیت و عوارض در مسیرهای دریایی و اجرای سیاست های هماهنگ در کنترل قیمت خدمات وگردشگری آمار ورودی گردشگران نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.

جشنواره نوروزی از ۲۶ اسفند ماه ۹۳ آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه جاری ادامه دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top