skip to Main Content

توسعه صنایع پارسیان در دستور کار است

فرماندار پارسیان گفت: قراردادهای خوبی با سرمایه‌گذاران در حوزه صنایع شهرستان منعقد و در آینده تحولات خوبی در این بخش شاهد خواهیم بود.
خبرگزاری فارس: توسعه صنایع پارسیان در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری بادگیر، محمد رادمهر پیش از ظهر امروز در آخرین نشست شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک سال جدید گفت: شهرستان پارسیان علی‌رغم مهاجرپذیری بالا و اینکه در تلاقی سه استان مهم کشور قرار دارد رتبه نخست امنیت استان را از آن خود کرده است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دولت در یک سال گذشته افزود: شهرستان پارسیان در سال ۹۳ اقدامات خوبی در زمینه اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو دغدغه مقام معظم رهبری انجام داده است که نتایج این فعالیت‌ها در سال‌های آینده بیشتر خودنمایی خواهد کرد.

فرماندار پارسیان نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری را چراغ راهنمای مدیران شهرستان دانست و گفت: سال‌هایی که نامگذاری می‌شوند هر کدام منشوری برای دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که مدیران باید این دغدغه‌ها را از ابتدای نامگذاری‌ها تا سال‌جاری مدنظر خود قرار دهند.

رادمهر با اشاره به اقدامات کلان دولت در حوزه‌های مختلف ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را جهت تحقق وعده‌های داده شده به کار بسته و تاکنون موفقیت‌های خوبی نیز به دست آمده است.

فرماندار پارسیان ضمن تشکر از استاندار هرمزگان به دلیل توجه به توسعه صنایع غرب هرمزگان خاطر نشان کرد: قراردادهای خوبی با سرمایه‌گذاران در حوزه صنایع شهرستان توسط استاندار و سازمان‌های مربوطه بسته شده و در آینده تحولات خوبی در این بخش شاهد خواهیم بود.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top