skip to Main Content

ضرورت برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

معاون فرماندار بستک بر ضرورت برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای فراهم کردن تسهیلات و شرایط مطلوب برای مسافران نوروزی تاکید کرد.
24601_313

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بستک، محمد احمدی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست ستاد تسهیلات مسافران نوروزی شهرستان بستک گفت: بستک میزبان تعداد زیادی از گردشگران و به ویژه میهمانان نوروزی است که از مسیر شهرستان ما به شهرهای دیگر سفر می‌کنند از این رو همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها در ارائه خدمات به میهمانان نوروزی ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر همه دستگاه‌ها نسبت به سالیان گذشته در ارائه خدمات به میهمانان افزود: برگزاری جلسات متعدد ستاد تا پایان سال ۹۳ جهت فراهم کردن مقدمات میزبانی از میهمانان نوروزی در برنامه کاری ما قرار دارد.

معاون فرماندار بستک ادامه داد: با توجه به نقاط قوت و ضعف سال‌های قبل نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی سال ۹۴ با مساعی همه دستگاه‌های مربوطه اقدام خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: باید توجه ویژه‌ای به امکانات امداد جاده‌ای شود که در این راستا پلیس ۱۱۰، پلیس راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و آتش‌نشانی آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی بهتر در صورت بروز مشکل داشته باشند.

معاون فرماندار بستک با تاکید بر ارتقای امکانات مدارس برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و نظارت بهداشت بر خدمات پذیرایی و رستوران‌ها تصریح کرد: باید در این ایام با شیفت‌بندی صنف‌ها و نانوایان مشکلات مسافران را به حداقل برسانیم.

وی از تشکیل هشت کمیته (کمیته امنیت و حقوقی، کمیته اطلاع‌رسانی و آمار و اطلاعات، کمیته اسکان و تزئینات شهری، کمیته فرهنگی و اجتماعی، کمیته حمل و نقل، کمیته بازرسی و ارزیابی، کمیته بهداشت و درمان و کمیته ارزاق و سوخت) در شهرستان خبر داد.
گفتنی است، در این نشست مقرر شد نمایشگاه صنایع‌دستی و فروش سوغات محلی در روستاهای فتویه، دهتل، کوهیج، کوخرد، فاریاب سنگویه و کهتویه در ایام نوروز برپا شود.

خبرنگار: حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top