skip to Main Content

افتتاح غرفه توانمندیهای کانونهای فرهنگی تربیتی شهرستان بستک در بندرعباس

غرفه توانمندیها و دست آوردهای کانون های فرهنگی تربیتی شهرستان بستک در مجتمع فرهنگی هنری غدیر بندرعباس گشایش یافت.

IMG-20150228-WA0001به گزارش پایگاه خبری بادگیر، آمنه تواندل مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی بستک در این خصوص گفت: برای اولین بار جشنواره دستاوردهای کانونهای فرهنگی تربیتی درسالن غدیر بندرعباس برگزار گردید.

وی افزود: این جشنواره به همت سازمان آموزش و پرورش و معاونت پرورشی استان صورت گرفته وتمامی کانونهای استان دستاوردهای کانون خود از قبیل غذاها، شیرینی جات، کیف های چرمی، نقش حنا و… که توسط مدیران و اعضای کانون تولیدشده به نمایش گذاشته و به فروش می رود.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی گفت: این جشنواره از امروز صبح با حضور مدیران و معاونین سازمان افتتاح و رسما کار خود را شروع کرد و تا روز دوشنبه بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

تواندل برنامه های جنبی این نمایشگاه را اجرای سرود، شعبده بازی و اجرای برنامه های هنری دانست و خاطر نشان کرد: این جشنواره امشب از شبکه استانی خلیج فارس پخش و توضیحات مفصلی در خصوص جشنواره و برنامه های جنبی آن به مردم داده خواهد شد.

مدیر کانون شهید رجایی بستک هدف از شرکت در این جشنواره را چنین بیان کرد: هدف ازاین جشنواره نمایش بخشی از توانمندیها و خلاقیت هایی هست که در کانونها صورت می گرفته و کانون بستک دربخش فروش محصولات غذایی ویژه شهرستان بستک و نیز در بخش از تولید به مصرف از قبیل دسر، چیپس،اسنک و کاکائو حضور فعال و موفقیت آمیزی داشته است.

یادآور می شود؛ آمنه تواندل یکی از نیروهای فعال و خلاق در آموزش و پرورش بستک می باشد که در مدت کوتاه مدیریت بر کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی این شهرستان توانسته برنامه های خوب و ماندگاری را در سطح شهرستان اجرا کند.

IMG-20150228-WA0000

IMG-20150228-WA0001

IMG-20150228-WA0002

IMG-20150228-WA0003

IMG-20150228-WA0004

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top