skip to Main Content

پرستاران بایدحضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند

پرستاران بایدحضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند

1424769675_dsc04226

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان تجلیل از پرستاران بیمارستان رستمانی پارسیان با حضور فرماندارپارسیان و امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان ، رئیس بیمارستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان و با حضور گرم پرستاران در سالن بیمارستان برگزارشد

محمد رادمهر فرماندارپارسیان در مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان، ضمن تبریک روز میلاد حضرت زینب (س)، علت نامگذاری این روز به نام پرستار را به دو دلیل یکی تجلیل از مقام شامخ و شخصیت والای حضرت زینب (س) و دیگری الگوسازی و تقویت روحیه زینبی در میان پرستاران و تقدیر از نقش پر ارزش آنها در جامعه است .

فرماندار و رئیس شورای سلامت شهرستان پارسیان اظهار داشت: حضرت زینب (س) آموزگار بزرگ ایثار و پرستاری بود که در طول دوران زندگی خود از پنج امام معصوم (ع) پرستاری کرده است.

رادمهر فرماندار پارسیان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س)و روز پرستار از زحمات وتلاشهای پرستاران قدردانی نمود واستقامت ،صبر و استواری حضرت زینب(س)را به عنوان الگو و سرلوحه زندگی برای پرستاران عنوان کرد.

رادمهر با اشاره به نقش سرنوشت ساز حضرت زینب (س) در شکل‏‌گیرى و موفقیّت نهضت خونین عاشورا،تصریح کرد: هر چند پرستاری وظیفه ارزشمند و سنگینی است اما مقام این بانوی بزرگوار آنقدر والاست که باید ایشان را پرستار قیام و نهضت امام حسین (ع) بدانیم چرا که ایشان نقش نگهدارى از قیام خون بار حسینى را بر عهده داشت.

فرماندار پارسیان با بیان اینکه پرستاری هنری بی نظیر و تخصصی بی همتاست، تاکید کرد:پرستاری تنها مراقبت از علائم حیاتی بیمار نیست بلکه دمیدن روح امید در تن رنجور بیمار و زنده نگاهداشتن چراغ جان بیمار است.

وی با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی ذاتاً عمل مقدسی است ،به خدمات ایثارگرانه پرستاران در دوران ۸سال جنگ تحمیلی اشاره و افزود:کار پرستاری آمیخته با صداقت پاکی و اخلاص می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top